اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی کرمان:

مشکلات کارفرمایان را از راه قانون برطرف می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان کرمان گفت: با تعامل و همکاری با واحدهای تولیدی به خواسته‌های کارفرمایان گوش می‌دهیم تا بتوانیم مشکلات آنها را از راه قانونی برطرف کنیم.

مشکلات کارفرمایان را از راه قانون برطرف می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل زمانی‌فر صبح امروز در حاشیه بازدید از معدن و خط تولید شرکت سیمان ممتازان کرمان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی بازدید از واحدهای تولیدی و حل مسائل و مشکلات آنها در چارچوب قانون را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی سبب توسعه و پیشرفت جوامع می‌شود، ادامه داد: جای بسی تشکر و قدردانی دارد که برخی خیران با تحمل سختی‌های فراوان، زحمات بسیار و فعالیت‌های چشمگیر این زمینه را در کارخانه سیمان ممتازان فراهم آوردند.

زمانی‌فر شرکت سیمان ممتازان را از جمله واحدهای تولیدی منظم در استان عنوان کرد و بیان کرد: تعامل مطلوب شرکت سیمان ممتازان با سازمان تأمین اجتماعی سبب شده است که این شرکت هیچ‌گونه بدهی به سازمان نداشته باشد.

وی به تعامل و همکاری سازمان تأمین اجتماعی با دیگر واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: از دل و جان و با آرامش به حرف دل کارفرمایان گوش می‌دهیم تا بتوانیم مشکلات آنها را از راه قانونی برطرف کنیم.

زمانی‌فر افزود: امیدواریم با انجام اینگونه اقدامات بهبود شرایط اقتصادی و اشتغالزایی را در جامعه فراهم آوریم و سبب ایجاد نشاط و شادابی شویم.

مدیر‌کل سازمان تأمین اجتماعی استان کرمان عنوان کرد: پیش از این نیز بازدید و جلساتی با سایر شرکت‌ها، واحدهای تولیدی و همچنین نشستی با وزرات کار برگزار و برخی مسائل و مشکلات کارگاه‌هایی را که دچار مشکل بودند، برطرف کردیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول