اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خبر داد

ثبت نام 140 واحد تولیدی برای دریافت کارت کارفرمایی در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: تاکنون حدود 140 واحد تولیدی و خدماتی کوچک و بزرگ برای دریافت کارت کارفرمایی در اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام 140 واحد تولیدی برای دریافت کارت کارفرمایی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان، عبدالوهاب سهل‌آبادی با بیان اینکه حدود 140 واحد تولیدی و خدماتی کوچک و بزرگ برای دریافت کارت کارفرمایی در اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند، این کارت با همت کانون کارفرمایان اصفهان و همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با هدف اعتباربخشی به کارفرمایی صادر می‌شود.

وی نقش کارت کارفرمایی را در حوزه تولیدات و خدمات استان اصفهان بسیار تأثیرگذار دانست و افزود: حدود دو سال است که کانون کارفرمایان استان صدور این کارت را پیگیری می‌کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: این کارت معرف سطح اعتبار، جایگاه و حوزه فعالیت صاحب کارت از نظر مسوولیت‌ها و اختیارات حقوقی و اجتماعی است.

وی اضافه کرد: واحدهای مختلف تولیدی و خدماتی در این طرح با توجه به نوع و میزان کار، خدمت و تعداد نیروی انسانی خود دسته‌بندی می‌شوند.

سهل‌آبادی گفت: آیین نامه‌ای در این باره تدوین شده است که کارفرما را برای انجام اموری متعهد و در مقابل امکانات و اختیاراتی به آن می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کارت کارفرمایی کمک می‌کند کارفرما در جامعه جایگاه واقعی خود را پیدا کند، گفت: انجام این کار در استان اصفهان می‌تواند به عنوان طرحی پایلوتی در کشور اجرا شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول