اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت

استقرار 2 ایستگاه کتاب در شهرستان گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت:‌ علاقمندان کتاب در پارک شهرداری و بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس به ایستگاه کتاب می‌رسند.

استقرار 2 ایستگاه کتاب در شهرستان گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدر احمدی ظهر امروز در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی از بخش اداری کتابخانه عمومی این شهرستان بازدید کرد و اظهار داشت: بر‌ اساس این طرح جدید دو کتابخانه در پارک شهرداری و بیمارستان شهید مطهری مستقر‌ خواهد شد تا علاقمندانی که در این مکان‎ها تردد دارند ‌‌کتاب‎های این قفسه‌ها‌ را بخوانند.

وی طرح ایستگاه کتاب را نیز از طرح‎های مفید برای گسترش کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.

وی در این بازدید با اشاره به فعال‌تر کردن نهضت مطالعه مفید بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و اذعان داشت: گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری است که باید همه اعضای انجمن کتاب و کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید در تحقق این رهنمود رهبری تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه باید کتابخانه‌های دانشگاه‎ها و مدارس تقویت شود بر گسترش کتابخانه‌های شهرستان و در دستور کار قرار گرفتن این طرح توسط مسئولان ذی‌ربط استانی تاکید کرد و یادآور شد: باید کتاب در سبد کالای خانوارهای ایرانی قرار بگیرد زیرا ارتقای سطح دانش مردم یک کشور باعث توسعه‎یافتگی آن کشور خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید که در فرمانداری برگزار شد گفت: بر طبق نظر اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان به زودی دو ایستگاه کتاب در بیمارستان شهید مطهری و پارک شهرداری گنبدکاووس ‌مستقر‌ خواهد شد.

محمدتقی قزل‎سفلی با بیان اینکه تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده مؤثرترین راه برای گسترش فرهنگ مطالعه در بین مردم است و صدا و سیما و رسانه‌های گروهی در این خصوص نقش بسزایی دارند.                                                                               انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول