اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته کتاب

همایش «کتاب یاران» در شوش برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش از برگزاری همایش «کتاب یاران» در این شهرستان به مناسبت هفته کتاب در سال جاری خبر داد.

همایش «کتاب یاران» در شوش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، فاطمه دیناروند اظهار داشت: همایش کتاب یاران با همکاری اداره آموزش و پرورش با موضوع راه‌اندازی کتابخانه‌های عمومی در مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، این همایش با حضور مسئولان کتابخانه‌های آموزشگاهی شهرستان، مقامات ارشد شهرستان و فرهنگیان برگزار خواهد شد تا کاربری کتابخانه‌های آموزشگاهی به کتابخانه عمومی تغییر یابد.

دیناروند در ادامه گفت: همچنین امسال در هفته کتاب مراسم شعرخوانی با حضور اعضای کانون‌های ادبی و شعرای برجسته شهرستان با موضوع کتاب برگزار می‌شود.

وی برگزاری کلاس‌های قصه‌خوانی و روخوانی کتاب برای کودکان به همراه ویژه برنامه‌های کودکان با حضور مهدهای کودک، مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در سه سطح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان مدارس شوش را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب امسال عنوان کرد که به برندگان این مسابقات هدایای نفیسی با همکاری اداره آموزش و پرورش اهدا خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شوش گفت: جشن اهدای کتاب با حضور مسئولان شهرستان و عموم مردم و دانش‌آموزان برای دریافت کتب اهدایی عموم مردم و انتقال آنها به مخزن کتابخانه‌های عمومی شوش از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در سال‌جاری است.

وی افزود: مراسم جشن بزرگ کتاب امسال در دو سطح کتابخانه و شهرستان برگزار خواهد شد و همه کتابخانه‌های عمومی و اداره شهرستان جشن کتاب و کتابخوانی به همراه تقدیر از خادمان کتاب و کتابخوانی، تقدیر از کتابداران فرهنگی، حافظان قرآن، خبرنگاران نمونه، کتابخانه برتر شهرستان، کتابدار نمونه، عضو نمونه و ..... را برگزار خواهند کرد.

دیناروند تصریح کرد: در این هفته همه کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوش توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم، مسئولان شهرستان مورد بازدید قرار خواهد گرفت و مهدهای کودک نیز به شکلی ویژه و با برنامه‌های خاص از این کتابخانه‌ها بازدید می‌کنند.

بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 20 تا 27 آبان ماه سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول