اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود:

شورای فرهنگ عمومی جوانرود امسال 39 مصوبه داشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود گفت: شورای فرهنگ عمومی جوانرود در سال‌جاری 39 مصوبه داشته که از این تعداد 31 مصوبه آن اجرایی و 8 مورد دیگر نیز در حال اجراست.

شورای فرهنگ عمومی جوانرود امسال 39 مصوبه داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد‌رئوف محمدی‌راد در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز فرهنگ عمومی در شهرستان جوانرود برگزار شد، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی جوانرود در سال‌جاری 39 مصوبه داشته که از این تعداد 31 مصوبه آن اجرایی و 8 مورد دیگر نیز در حال اجراست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوانرود افزود: این مصوبه‌ها در راستای جلوگیری از طلاق، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، مبارزه با اعتیاد و تجلیل از خادمان فرهنگ عمومی اجرایی شده است.

ماموستا ملا‌احمد فخری نیز گفت: در جامعه ما افراد فهیم و متدین زیادی هستند که در راستای ترویج فرهنگ عمومی جامعه تلاش می‌کنند. 

فخری افزود: تجلیل از این افراد و شناساندن آنها به مردم باعث الگوسازی و تاثیر اجتماعی آنها و در نتیجه ترویج واکنش‌های مثبت در جامعه می‌شود. 

امام جمعه شهرستان جوانرود اظهار کرد: انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی در همین راستا است و خادمان فرهنگ عمومی در رشد و پیشرفت جامعه نقش بسزایی دارند.

مصطفی عظیمی نیز با تاکید بر اینکه فرهنگ اصل و اساس پیشرفت جامعه است، گفت: هرکس در مقابل خود، خانواده، جامعه و دنیایی که در آن زندگی می‌کند، مسئول است و باید در سالم نگاه داشتن آن کوشا باشد.

عظیمی یکی از راه‌های ارتقای فرهنگی را خیزش عمومی دانست و افزود: تلاش و هماهنگی همه آحاد جامعه در راستای ارتقای فرهنگی و ساخت زیربناهای مثبت، می‌تواند آسیب‌زدایی در راه رسیدن به امور سیال فرهنگی داشته باشد.

فرماندار جوانرود در پایان تصریح کرد: توجه به اصلاح زیر مجموعه‌های فرهنگی و تقویت الگوهای اسلامی برای عرضه به جوانان تشنه الگوپذیری، تلاش همگانی افراد و ارگان‌ها را طلب می‌کند.

گفتنی است، در این مراسم از خادمان نمونه حوزه فرهنگ عمومی شهرستان جوانرود تجلیل شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول