اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه:

ابرکوه به الگوی کشوری تبدیل می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه با اشاره به ظرفیت‌های بالای فرهنگی در ابرکوه، خواستار تلاش همگان برای الگو شدن بسیاری از این برنامه‌ها در کشور شد.

ابرکوه به الگوی کشوری تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، جواد عادل که خود از فعالان فرهنگی شهرستان ابرکوه به شمار می‌رود، در دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری در این شهرستان وجود دارد که در صورت استفاده صحیح از آنها می‌توان در بسیاری از زمینه‌ها به عنوان یک الگوی کشوری مطرح شد و باید با استفاده از فعالان این عرصه‌ها و تلاش مسئولان در این شهرستان تحول ایجاد کرد.

وی با تأکید بر اینکه تعهد دینی در رأس تمام فعالیت‌ها قرار دارد و اسلام با دید باز با هنر برخورد می‌کند، افزود: سابقه شهرستان نیز نشان دهنده این مطلب است که در تمامی ادوار تاریخی، روح فرهنگ و هنر دینی در این منطقه حاکم بوده است.

عادل با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی یکی از اصول اساسی برای انجام کارهای فرهنگی است، بیان کرد: برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم و بیش از 100 برنامه برای اجرا در این مدت و در حیطه‌های مختلف پیش‌بینی شده است و تا زمانی که این مسئولیت را بر عهده داشته باشم به اجرای آنها همت می‌گمارم و بعد از آن نیز دیگران آنها را پیگیری خواهند کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های تدارک دیده شده برنامه‌هایی است که در دیگر نقاط کشور اجرا شده و موفق بوده و در این زمینه به دنبال آزمون و خطا نیستیم.

عادل با اشاره به اینکه باید فرهنگ سازی را از خودمان شروع کنیم به بیان یکی از مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان که به زعم وی اصلی‌ترین مشکل است، پرداخت.

وی در این زمینه اذعان داشت: اداره ارشاد اسلامی ابرکوه در یک زمین وقفی قرار دارد و هنوز مسائل شرعی آن حل نشده و حتی قادر به برگزاری نماز در این اداره نیستیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه از امام جمعه شهرستان خواست که در این زمینه یاری‌گر این اداره در رفع مشکل باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول