اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج تاکید کرد

ضرورت فرهنگ‌سازی معروفات در سنندج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان سنندج گفت: فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان لازم و ضروری است.

ضرورت فرهنگ‌سازی معروفات در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی شامگاه‌ یکشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان سنندج، اظهار کرد: این امر نیازمند برنامه‌ریزی مناسب ادارات و همکاری اعضای ستاد امر به معروف سنندج است.

وی با اشاره به اینکه هر اقدامی که انجام می‌شود باید برای رضای خدای متعال باشد، افزود: باید حسین‌گونه گام برداریم و وظیفه خود را به نحواحسن انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: فضاسازی محیطی برای گسترش فریضه امر به معروف لازم است و شهرداری سنندج در کنار دیگر ادارات باید فعالیت خود را در این راستا دو چندان کند.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج یادآور شد: سردرب ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها و تمامی ارگان‌ها و نهادها باید با فضاسازی مناسب زمینه ترویج معروفات را فراهم کنند.

به گفته یوسفی، اجرای معروفات حرکت موثری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در این زمینه بهره برد.

وی بیان کرد: به واسطه رعایت امر به معروف و نهی از منکر تمامی فرایض الهی اقامه و انجام می‌شود و افراد مسیر سعادت را در پیش می‌گیرند.

وی اضافه کرد: باید امر به معروف تقویت شود چراکه این مهم لازمه تعالی جامعه و مقابله با مشکلات و آسیب‌ها است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول