اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری گیلان خبر داد

برگزاری جشنواره مجسمه‌های سنگی در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: به‌زودی جشنواره ملی مجسمه‌های سنگی در گیلان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره مجسمه‌های سنگی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، نخستین جشنواره ملی مجسمه‌های چوبی عصر امروز در شهر چاف و چمخاله لنگرود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

فردین پورهادی در جریان برگزاری جشنواره مذکور با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در برپایی بهتر این جشنواره اظهار کرد: جشنواره مجسمه‌های چوبی دومین جشنواره پس از جشنواره مجسمه‌های شنی در گیلان است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته جدید، به‌زودی سومین جشنواره ملی با نام «مجسمه‌های سنگی» در گیلان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه امیدواریم سطح جشنواره‌ها از ملی به بین‌المللی ارتقا یابد، ابراز کرد: گیلان مقصد گردشگری هموطنان ما است.

وی برگزاری چنین جشنواره‌هایی را موجب رونق صنعتی گردشگری دانست و تصریح کرد: مردم ایران نیز مردمانی شاد و با نشاط هستند و دشمنان از شادی مردم ایران بسیار ناراحت می‌شوند و این روحیه شاد مردم ایران موجب استمرار اجرای چنین برنامه‌هایی در گیلان می‌شود.

پورهادی به افزایش ماندگاری گردشگر در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده، گیلان در سال 91 استان برتر در جلب رضایت گردشگران بوده است و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در نوروز امسال موجب شده تا میزان ماندگاری و حضور مسافران در این استان پر رنگ‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه گیلان جزو سه استان برتر کشور در بحث ماندگاری مسافران است، خاطرنشان کرد: تلاش شبانه‌روزی دست‌اندرکاران این امر موجب شده تا گیلان به چنین رتبه‌ای دست یابد.

 معاون گردشگری گیلان از تمام کسانی که در تحقق امر ماندگاری گردشگران در استان یاری کردند قدردانی کرد و متذکر شد: امیدواریم در نوروز 92 شاهد کسب رتبه‌های بهتر در استان باشیم.

شهردار چاف و چمخاله نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: نخستین جشنواره مجسمه‌های چوبی با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری و اداره کل ارشاد اسلامی گیلان در ساحل چمخاله لنگرود برگزار شد و 17 گروه شرکت کردند که با استقبال خوب مردم شهر لنگرود و نیز مسافران و گردشگران مواجه شدند.

محمد دانش‌شکیب از تلاش‌های صورت گرفته در برپایی بهتر جشنواره مذکور قدردانی کرد.

در پایان مراسم جشنواره مجسمه‌های چوبی از نفرات برتر با اهدای جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول