اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ورامین

نمایشگاه خط و گرافیک «وصی نبی» در ورامین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه خط و گرافیک «وصی نبی» با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ورامین در این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه خط و گرافیک «وصی نبی» در ورامین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش نمایشگاه خط و گرافیک «وصی نبی» با موضوع ولایت در ورامین افتتاح شد.

در این نمایشگاه که به همت گروه مشاوران جوان فرمانداری شهرستان ورامین در فرهنگسرای رازی این شهر برپا شده، آثار خطاطی و گرافیک با موضوع حضرت علی (ع) و ولایت در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در مراسم افتتاحیه که با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، جمعی از مسئولان، مردم و هنرمندان این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی از برگزاری این نمایشگاه ارزشمند هنری تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی افزود: این کار هنری و فرهنگی بسیار ارزشمند است و می‌تواند نقطه شروع رساندن پیام اهل بیت علیهم‌السلام به سراسر کشور و نیز در دیگر نقاط جهان باشد.

این مسئول از جوانان خواست در این عرصه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

امام جمعه موقت ورامین زبان هنر را زبانی فراملی و جهانی خواند و اظهار داشت: از این زبان می‌توان برای اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی‌ ـ اسلامی به‌ویژه فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام بیشترین بهره را برد.

این گزارش حاکی است، نمایشگاه خط و گرافیک «وصی نبی» متشکل از 25 تابلوی نفیس از آثار طراحی و خطاطی با مضامین احادیث رسول مکرم اسلام (ص) است که در شأن و جایگاه حضرت علی (ع) و مقام ولایت آورده شده است.

آثار خطاطی این نمایشگاه کار هنرمندان جوان ورامینی «جواد وفایی»، «سید محمد زاهدی» و آثار طراحی شده نیز کار «علیرضا عرب احمدی» از دیگر هنرمندان است.

همچنین کتاب خط «وصی نبی» حاوی 40 حدیث از پیامبر اکرم (ص) در شأن و جایگاه حضرت علی (ع) است که با دو خط انتظار و معلی خطاطی در حاشیه این نمایشگاه رونمایی شد.

نمایشگاه خط و گرافیک وصی نبی تا پنجشنبه 18 آبان ماه جاری از ساعت 10 تا 12 و 15 تا 17 در فرهنگسرای رازی واقع در میدان رازی ورامین پذیرای علاقمندان است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول