اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان:

افتتاح مجتمع‌های تجاری موجب پیشرفت زنجان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: افتتاح مجتمع‌های تجاری موجب پیشرفت استان می‌شود.

افتتاح مجتمع‌های تجاری موجب پیشرفت زنجان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد کاوندی در مراسم افتتاح مجتمع تجاری و تفریحی نور زنجان اظهار کرد: سودمندی و مفید فایده بودن افتتاح مجتمع‌های تجاری بر کسی پوشیده نیست، چراکه این مجتمع‌ها موجب پیشرفت بیش از پیش استان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افتتاح مجتمع‌های تجاری موجب سهولت در کار مصرف‌کنندگان می‌شود، افزود: بسیاری از لوازمی که مصرف‌کنندگان توان تهیه آن را در داخل استان نداشتند، می‌توانند لوازم مورد نیاز خود را در این‌گونه مجتمع‌ها تهیه کنند.

همچنین در ادامه این مراسم مدیرعامل مجتمع تجاری، تفریحی نور نیز به بیان مطالبی پیرامون مجتمع مذکور پرداخت و افزود: احداث این مجتمع از سال 85 آغاز شده است.

مهدی فیضی با اشاره به اینکه احداث این مجتمع‌ در 2 هزار و 700 متر مربع ساخته شده است، اضافه کرد: احداث این مجتمع در هشت طبقه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع دارای 22 هزار متر مربع زیربناست، افزود: برای عرضه لوازم مورد نیاز مردم 210 واحد فروشگاهی دایر هستند.

مدیرعامل مجتمع تجاری، تفریحی نور ادامه داد: از مجموع واحدهای فروشگاهی موجود در این مجتمع 70 باب به واحدهای طلافروشی اختصاص یافته است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مجموعه تجاری نور دارای 5 هزار و 500 متر پارکینگ مسقف است، افزود: از این میزان یک هزار و 700 متر هوشمند است.

فیضی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برای ساخت مجتمع مذکور 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، اضافه کرد: ساخت این مجتمع موجب اشتغال‌زایی برای 300 نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم شده است.

وی گفت: افتتاح این مجتمع موجب سهولت دسترسی مردم به نیازهای آنها در انواع کالاهای مختلف به ویژه طلا و جواهرات شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول