اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

مشکلات با تعامل مدیریت شهری و دانشگاه‏ها رفع می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: تعامل مطلوب مدیریت شهری و دانشگاه‏های شهرستان دماوند، بسیاری از مشکلات را در این منطقه رفع می‏کند.

مشکلات با تعامل مدیریت شهری و دانشگاه‏ها رفع می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری دماوند، مرتضی همتی در حاشیه بازدید از دانشگاه پیام نور دماوند که به همراه رئیس این مرکز دانشگاهی صورت گرفت، اظهار داشت: تعامل سازنده و هدفمند بین مدیریت شهری و دانشگاه‏ها در سطح شهر و در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان بسیار راهگشاست.

وی افزود: یکی از دانشگاه‏های فعال و باسابقه شهر دماوند، دانشگاه پیام نور است و سالانه تعداد زیادی از دانشجویان این مرکز در شهر تردد می‏کنند.

شهردار دماوند تصریح کرد: با توجه به عبور و مرور دانشجویان، این منطقه شهری نیازمند بهسازی معابر، بازسازی و نوسازی جداول فرسوده محیط پیرامون دانشگاه، توسعه فضای سبز محدوده این مرکز دانشگاهی، رفت و روب و دیگر خدمات شهری است که با هماهنگی‏های صورت گرفته، مقرر شد تا این موارد توسط شهرداری انجام شود.

همتی تعامل سازنده و هدفمند با واحدهای دانشگاهی و مدارس را در راستای ارتقای سطح علمی منطقه مفید و موثر دانست.

وی خاطرنشان کرد: برای داشتن شهری پویا نیازمند افزایش سطح علمی در منطقه هستیم تا بتوانیم در راستای چشم‌‏انداز کوتاه‌‏مدت و بلندمدت شهر تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول