اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت اعلام کرد

تحصیل 18 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی جیرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: این شهرستان یک شهر علمی و دانشگاهی است و حدود 18هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل 18 هزار دانشجو در مراکز دانشگاهی جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور امروز در آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان سلف‌سرویس و سالن امتحانات دانشگاه پیام‌نور جیرفت اظهار داشت: این شهرستان یک شهر علمی و دانشگاهی است و حدود 18 هزار دانشجو در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند. وی با بیان اینکه رویکرد دولت نسبت به فضاهای آموزشی رویکرد ویژه‌ای است، تصریح کرد:

زمین‌های اعطایی به مراکز دانشگاهی از جمله زمین‌های مرغوب و بسیار خوب شهرستان جیرفت است.

غنچه‌پور خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام‌نور یک مرکز علمی معتبر و مورد تأیید وزارت علوم است که فاز جدید ساختمان اداری این مرکز دانشگاهی که در سال گذشته کلنگ‌زنی شده است حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امید بر این است این پروژه نیز مانند پروژه‌های قبلی این مرکز دانشگاهی از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار باشد.

میثم عارفی رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز جیرفت نیز اظهار داشت: پروژه احداث ساختمان سلف‌سرویس و سالن امتحانات دانشگاه پیام‌نور جیرفت در دو طبقه با زیربنایی حدود یک‌هزار و 900 متر مربع در دو طبقه احداث می‌‌شود.

وی افزود: اعتبار این پروژه 17 ملیارد ریال برآورد شده که امید بر این است بتوانیم با صرفه‌جویی این پروژه را با مبلغ کمتری احداث کنیم.

عارفی بیان داشت: اعتبار این پروژه از سوی مرکز استان به صورت مرحله‌ای تأمین می‌شود که بهره‌برداری از این پروژه شش تا هشت ماه به طول می‌انجامد.

وی ابراز داشت: این دانشگاه حدود 2 هزار و 700 دانشجو و حدود 300 دانشجوی مهمان در قالب 21 رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد دارد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول