اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان‌غربی

سامانه پخش دیجیتال خوی افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سامانه پخش دیجیتال شهرستان خوی با حضور استاندار آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید.

سامانه پخش دیجیتال خوی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سامانه پخش دیجیتال با پوشش 18 شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی اف ام در شهرستان خوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌غربی در مراسم بهره‌برداری از  این سامانه گفت: کارنامه جمهوری اسلامی ایران در جریان آزاد اطلاع‌رسانی درخشان است در حالی که نظام‌های غربی بیشترین سانسورها را در جریان اطلاع‌رسانی اعمال می‌کنند و مردم خود را از آن چه که باید بدانند محروم می‌سازند.

وحید جلال‌زاده اظهار داشت: اطلاع‌رسانی آزاد و واقعی یکی از ویژگی‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است و با شبکه‌های خبری مثل جام جم، پرس تی وی، شبکه خبر و شبکه خبری العالم با اطلاع‌رسانی حقایق و واقعیت‌ها پیام حقانیت ملت ایران را به جهان مخابره می‌کند.

وی افزود: صدا و سیما با وجود اینکه دستگاهی است که همه اخبار و اطلاعات ادارات و دستگاه‌های اجرایی را پوشش می‌دهد اما از عملکرد خود کمتر یاد می‌کند و در معرض نمایش قرار می‌دهد.

جلال‌زاده گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز یکی از قطب‌های فرهنگی و علمی کشور محسوب می‌شود که در راستای آگاهی‌بخشی به مردم در نظام اسلامی به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با تشریح مسائل روز اظهار داشت: مسئولان و مدیران باید از اختلاف با یکدیگر دوری کنند چرا که با توجه به وضعیت فعلی امروز وقت گلایه‌ها نیست و فرصت‌ها را باید برای خدمت، وفاق و همدلی گذراند.

وی با بیان اینکه دشمن قصد دارد با اختلاف‌افکنی میان مردم و مسئولان ما را از آرمان‌های اسلام و انقلاب دور کند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب و قسم خورده ما از این نکته غافل هستند که تمام ملت ایران یکپارچه با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در مقابل آنان ایستاده‌اند.

محسن شکرنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: با افتتاح این سامانه 95 درصد شهر خوی و 76 درصد کل شهرستان خوی زیر پوشش سامانه دیجیتالی قرار می‌گیرد و پوشش استانی شبکه دیجیتال آذربایجان‌غربی به 50 درصد رسید.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول