اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

هویت سپاه پایبندی به ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوثر گفت: هویت سپاه ایمان، تقوا، پایبندی به ارزش‌ها و اخلاص است.

هویت سپاه پایبندی به ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوثر، سید سعدالله رئیس ساداتی در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه کوثر اظهار داشت: دشمنان به اندازه ما به سپاه توجه دارد و این به خاطر توانمندی و ظرفیت سپاه است و ظرفیت تمام نشدنی سپاه بسیجیان هستند.

وی با اشاره به اقدامات سپاه در کشور از بعد سازندگی، دفاعی و تولید سلاح‌های پیشرفته خاطرنشان کرد: اگر سپاه اقتدار و حماسه آفرینی و موقعیتی دارد همه به پشتوانه عناصر تشکیل دهنده هویت سپاه است و هویت سپاه شامل ایمان، تقوا، پاینبدی به ارزش‌ها، دیانت، اخلاص و صفا است.

فرماندار شهرستان کوثر یادآور شد: گرفتن امید، نشاط و تحرک در آینده از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران از اهداف جنگ نرم دشمنان است و دشمنان توسط جنگ نرم به دنبال این هستند که در درجه اول الگوهای اصلی نظام اسلامی را مورد هدف قرار دهند.

رئیس‌ساداتی گفت: مجموع این حرکت‌های استکبار جهانی این نتیجه را بیان می‌کند که با گذشت 30 سال مبارزه با اسلام و ایران از طرق مختلف هم اکنون به انتهای خط رسیده و عوامل انسجام مسلمانان را مورد هدف قرار داده‌اند.

این مسئول عنوان کرد: توانمندی سپاه بستگی به نیروهای پاسدار متعهد و دلسوز و توانمند و با معنویت دارد که امروز در سازمان سپاه قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در این مراسم معاون هماهنگ‌ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز بیان داشت:‌ ماموریت اصلی بسیج دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام است.

فرهنگ مستعد اضافه کرد: نظام اسلامی ما در سایه دو عنصر ولایت فقیه و خون شهدا توانسته است عظمت و عزت خود را حفظ کند.

وی گفت: با توجه به هجمه‌های متعدد استکبار جهانی علیه ملت ایران و با هدف مقابله با این هجمه‌ها بسیج در 34 سال گذشته همیشه در صحنه بوده و تلاش کرده این توطئه‌ها را نقش بر آب کند.

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: امروز تمام کفر، در مقابل تمام اسلام صف کشیده و توان خود را به کار گرفته تا با انواع توطئه‌ها از صدور و استمرار انقلاب ممانعت کنند، اما از همین جا اعلام می‌کنیم ملت ما ملت هشت سال دفاع مقدس است و آموزه‌های انقلاب نیز توسط هشت سال دفاع مقدس به جهان صادر شد.

مستعد ادامه داد: بسیجیان ما از دشمنان هیچ باکی ندارند و همان گونه که مولا و سرورمان امام حسین (ع) در برابر ظالمان و بی‌دینان سر فرود نیاورد بسیجیان نیز امروز بدون کوچک‌ترین ترس و واهمه‌ای از دشمنان و استکبار جهانی در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حاضر شده و توانسته‌اند از حقانیت نظام اسلامی دفاع کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان کوثر نیز در این مراسم ابراز داشت: جمهوری اسلامی نعمت بسیار بزرگی برای ملت ایران است و سپاه پاسداران هم حافظ نظام هستند چون یکی از وظایف سپاه حفظ نظام است.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عنوان کرد: ارتش و سپاه دارای بصیرت و در صحنه هستند.

وی گفت: آمریکا هر چقدر قدرت داشته باشد نمی‌تواند به جنگ ملت‌ها و جنگ ایمان بیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم طاهر طاهری به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه کوثر معرفی و از خدمات سید نصرالله فاطمی‌نیا فرمانده سابق این نهاد قدردانی شد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول