اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زهک خبر داد

کمک یک میلیارد ریالی مردم زهک به نیازمندان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد زهک گفت: مردم نیکوکار زهک، یک میلیارد و 79 میلیون و 170 هزار ریال به نیازمندان منطقه کمک کردند.

کمک یک میلیارد ریالی مردم زهک به نیازمندان

محمدرضا قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: مردم مؤمن و نیکوکار شهرستان زهک با اهدای یک میلیارد و 79 میلیون و 170 هزار ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در کمک به نیازمندان و همنوعان خود در عید سعید قربان مشارکت کردند.

وی افزود: کمک‌های مردمی در برنامه عیدسعید قربان در سال گذشته، 128 میلیون و 220 هزار ریال بوده، که این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد زهک بیان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از همت خداپسندانه و خیرخواهانه مردم شریف این شهرستان، این نهاد آماده دریافت نذورات و کمک‌های ارزشمند خیرین بزرگوار است.

* توزیع پوشاک بین دانش‌آموزان یتیم زهک

قنبری در ادامه از توزیع پوشاک بین دانش‌آموزان یتیم تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زهک خبر داد و گفت: در آستانه عید سعید غدیرخم، توسط یک مؤسسه خیریه در مشهد مقدس به 515 نفر از دانش‌آموزان یتیم خانواده کمیته امداد شهرستان زهک، البسه و پوشاک اهداء شد.

مدیر کمیته امداد زهک تصریح کرد: این کمک‌ها از ارزش ریالی 174 میلیون و 880 هزار ریال برخوردار است و کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد تا هدایا و کمک‌های مردم مؤمن و نیکوکار را در اسرع وقت به نیازمندان واقعی برساند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول