اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

ارائه 150 فعالیت تخصصی بهزیستی به جامعه هدف

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دشتستان از ارائه 150 فعالیت تخصصی تعریف شده بهزیستی به جامعه هدف خبر داد و گفت: در دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار خدمات لازم توسط بهزیستی ارائه می‌شود.

ارائه 150 فعالیت تخصصی بهزیستی به جامعه هدف

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا هوشیار پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: سازمان بهزیستی یک سازمان خدمات‌رسان است و بیشترین و متنوع‌ترین خدمات را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

این مسئول افزود: در سال جاری با تلاش مسئولان شاهد افزایش چشمگیر کیفیت خدمات به مردم هستیم که این امر موجبات رضایت‌مندی مردمی را فراهم کرده است.

رئیس بهزیستی دشتستان از ارائه 150 فعالیت تخصصی تعریف شده بهزیستی به جامعه هدف خبر داد و عنوان کرد: خدمات بسیار خوب و متنوع و ارزنده‌ای به مردم و افراد تحت پوشش ارائه می‌شود و انتظار داریم اعتبارات بودجه‌ای این سازمان بیشتر شود تا جوابگوی افراد تحت پوشش باشیم.

هوشیار با بیان اینکه امکانات و منابع مالی این سازمان با حجم گسترده ماموریت‌ها سازگاری و سنخیت ندارد گفت: باید برای کاهش آلام دردمندان به‌ویژه در این برهه زمانی همه باید در امر کمک به محرومان مشارکت داشته باشند.

وی از ارائه خدمات بهزیستی دشتستان به 4 هزار و 500 خانوار خبر داد و بیان داشت: علاوه بر ارائه خدمات به این افراد، خدمات متنوعی به سالمندان و کودکان بی‌سرپرست و بیماران روانی و معتادان ارائه می‌شود و رضایت خاطر جامعه هدف مهم‌ترین اولویت ماست.

رئیس اداره بهزیستی دشتستان افزود: خدمات‌رسانی به معلولان در این شهرستان با تلاش بسیار زیاد بهزیستی در حال انجام است و البته هزینه درمانی این قشر بسیار بالاست و سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به دستگیری و کمک به این بیماران نیست.

هوشیار متذکر شد: در یکسال گذشته 360 میلیون ریال فقط برای کمک هزینه کاشت حلزون برای 12 نفر از کودکان زیر پوشش پرداخت شده است.

این مسئول اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف استفاده می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول