اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

ایجاد اختلاف در جامعه بازی در زمین دشمن است

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی که غربی‌ها از هر فرصتی برای ضربه‌ زدن به کشورمان استفاده می‌کنند، ایجاد اختلاف بازی در زمین دشمن محسوب می‌شود.

ایجاد اختلاف در جامعه بازی در زمین دشمن است

فاطمه آلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: با نگاهی گذرا به تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای بزرگی که از سال 57 تا به امروز کسب کردیم، در می‌یابیم که عامل اصلی این موفقیت‌ها وحدت، همدلی ملی و حرکت در مسیر ولایت بوده است.

وی تصریح کرد: طی سه دهه اخیر که ایران اسلامی حرکت توسعه‌ای و در مسیر پیشرفت را آغاز و با جدیت دنبال کرده است، بسیاری از کشورها و ملت‌های مستقل، این حرکت را به عنوان الگوی خود انتخاب کرده‌اند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: به همین دلیل استعمارگران و استکبار جهانی نمی‌خواهند اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تحقق یابد و به همین دلیل در این مدت توطئه‌های بسیاری را علیه ما تدارک دیده‌اند.

آلیا تاکید کرد: با وجود دشمنی‌ها و سختی‌های بسیار، باز هم ملت ایران با اتکا به رهنمودهای ولایت و پایداری در برابر مشکلات و توطئه‌ها، موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده‌اند که برای حفظ و حراست از آنها نیازمند وحدت و آرامش در جامعه هستیم.

وی ادامه داد: البته دشمنی‌ها پایان نیافته و هر روز شاهد گسترش تحریم‌ها و تهدیدها بودیم که برای خنثی‌سازی این توطئه‌ها نیز نیازمند آرامش و نشاط در جامعه هستیم.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در چنین شرایطی که بیش از گذشته نیازمند آرامش و وحدت هستیم، اگر عده‌ای خواسته و یا ناخواسته با رفتار و گفتار خود در جامعه اختلاف و تنش تازه ایجاد کنند، در حقیقت همسو با دشمنان ملت حرکت کرده‌اند.

آلیا در پایان با یادآوری رهنمودهای اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز همه ملت ایران و به ویژه مسئولان و مدیران ارشد کشور مسئولیت‌های خطیری بر عهده دارند و عبور از سختی‌ها و مشکلات فعلی تنها با عمل به رهنمودها و توجه به هشدارهای ولی امر مسلمین میسر و مقدور خواهد بود.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول