اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه خوزستان:

ملائکه الهی در آسمان عید غدیر را جشن می‌گیرند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان عید غدیر خم را عید همه مخلوقات دانست و گفت: ملائکه الهی در آسمان این مناسبت بزرگ را جشن می‌گیرند.

ملائکه الهی در آسمان عید غدیر را جشن می‌گیرند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود موسوی ظهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز عید سعید و فرخنده غدیر را عید آل محمد (ص) توصیف کرد و با اشاره به حدیثی از حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: آن حضرت عید غدیر خم را بر‌تر از همه عید‌ها می‌دانست و این موضوع را در پاسخ به سئوال یکی از شیعیان فرموده‌اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با تبریک عیدسعید غدیر خم و دهه ولایت به همه ارادتمندان و شیعیان مولا علی (ع) در سراسر دنیا افزود: این عید بزرگ عیدی است که حرمت آن از همه اعیاد اسلامی بیشتر و بالا‌تر است.

وی با اشاره به اسناد تاریخی واقعه غدیر خم و ولایت حضرت علی (ع) گفت: این روز تاریخی را 110 نفر از صحابه پیامبر اعظم (ص) و 84 نفر از تابعین با اسناد و مدارک نقل کرده‌اند و در بیش از 360 کتاب از تألیفات دانشمندان نیز برگزیده شدن حضرت علی (ع) به جانشینی رسول اکرم (ص) نقل شده است.

موسوی در ادامه به بیان برخی از اعمال روز عید غدیر پرداخت و اظهار داشت: یاد کردن محمد و آل محمد (ص) و صلوات فرستادن بر آن‌ها یکی از کارهایی است که در این روز برای انجام آن سفارش زیادی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان افزود: خداوند متعال در شب عید غدیرخم دو برابر کسانی را که در شب‌های قدر و عید فطر می‌بخشد و از دوزخ نجات می‌دهد، از عذاب خود می‌رهاند.

وی در ادامه اهدای 19 کیلو گرم طلا برای باز بازسازی ایوان طلای حرم حضرت امام علی (ع) را نشانه عشق مردم خوزستان به اهل بیت (ع) دانست و افزود: این اقدام مردم عزیز و شریف استان خوزستان نشان دهنده ارادت آنان به ساحت مقدس امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) است.

به گفته موسوی، هم اکنون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در تمام بانک‌ها دارای شماره حساب است تا مردم مومن و عزیز استان بتوانند کمک‌های خود را اهدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در ادامه با تبریک مجدد عیدسعید غدیر خم و دهه ولایت بیان نمود: از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور مرمت و بازسازی ایوان طلای حرم امام علی (ع) به مردم خوزستان واگذار شد که تا کنون 9 میلیارد ریال از سوی مردم عزیز به این امر خیر کمک شده است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول