اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

دستگاه‌ها از کانون‌های مساجد حمایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: فعالیت مساجد برای حفظ و استمرار نظام لازم و اثربخش است و همه دستگاه‌ها باید از کانون‌های مساجد حمایت کنند.

دستگاه‌ها از کانون‌های مساجد حمایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه محراب اندیشه محمدکاظم پورامینی در حاشیه بازدید نمایشگاه محراب اندیشه گفت: برگزاری این نمایشگاه که به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم دایر شده است، امری مهم و ضروری است.

وی افزود: کارهایی که در این غرفه‌های کانون‌ها وجود داشت، کارهایی بسیار زیبا، خلاقانه و اثربخش بود که خلأ برگزاری چنین نمایشگاهی در استان احساس می‌شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان داشت: جوانان در این کانون‌ها با همه عشق و توان خود فعالیت می‌کنند که این نشان‌دهنده پویایی و زنده بودن فعالیت‌های این کانون‌ها است.

پورامینی با اشاره به محتوای این نمایشگاه گفت: از نظر محتوایی نیز نمایشگاه در حد مطلوبی بود که انتظار هم از کانون‌های مساجد همین بود.

وی بیان داشت: این مسائل نشان می‌دهد که هر زمان زمینه فعالیت و کار برای جوانان و مردم فراهم شده است، آنها بهترین کارها را به بهترین شکل ممکن با اثر بخشی بسیار انجام داده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم افزود: این همه دستاوردهای عظیم توسط کانون‌ها در حالی انجام می‌شود که با کمترین بضاعت مالی اقدام به چنین کارهای اثربخشی کرده‌اند.

پورامینی بر حمایت همه جانبه از این کانون‌ها تاکید کرد و گفت: اگر حمایت قوی از این کانون‌ها صورت گیرد، سطح کار به مراتب گسترش یابد و عمق کار نیز بالا می‌رود.

وی تاکید کرد: انقلاب ما از مساجد شکل گرفته و در دوران دفاع مقدس نیز از طریق همان مساجد پشتیبانی‌ها صورت گرفته است و هم‌اکنون نیز از این مساجد باید کارها دنبال شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: فعالیت مساجد برای حفظ و بقا و استمرار نظام هم لازم و هم اثر‌بخش است و هر یک از دستگاه‌ها باید به عنوان یک دستگاه حمایتی از این کانون‌ها حمایت کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول