اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

ولایتمداری حرف اول و آخر مردم

خبرگزاری فارس: مردان و زنان فریدونکنار که مقام معظم رهبری آن را خطه مبارک خواندند خروشیدند و ندای ولایت‌مداری، حق‌پرستی و آزادگی سر دادند.

ولایتمداری حرف اول و آخر مردم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، راهپیمایی 13 آبان امسال همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز استکبار ستیزی به دلیل تقارن با فرخنده عید غدیر امروز پس از نماز عبادی و سیاسی جمعه با حضور پرشور و شعور فریدونکناری‌ها از اقشار مختلف دانش آموزان، دانشجویان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خبرنگاران و عموم مردم برگزار شد.

مسیر این راهپیمایی از حد فاصل مزار شهدای گمنام و مصلی نماز جمعه قدس فریدونکنار تا گلزار شهدای مسجد امام سجاد (ع) بود که نمازگزاران فریدونکناری با گذراندن دفتر امام جمعه، میدان درنا، کمیته امداد امام خمینی و اداره برق شهرستان به این گلزار رسیدند.

در ابتدای مسیر دانش آموزان نونهال و نوجوان مدارس فریدونکنار با برپایی ایستگاه نقاشی با محوریت استکبارستیزی در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان فریدونکنار تصاویر انزجار خود از رژیم پوشالی صهیونیستی را به تصویر کشیده و خواستار وحدت میان امت اسلامی تا نابودی کامل این فرقه شدند.

در کنار دفتر امام جمعه نیز پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونستی توسط سربازان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدونکنار به آتش کشیده شد که مورد استقبال شرکت‌کنندگان و توجه خاص فیلمبرداران و عکاسان قرار گرفت.

خلق یک حماسه جاویدان کاری بود که دور از انتظار کسی نبود، نکته جالب توجه دیگر اینکه پیرمردان و پیرزنانی در صف‌های جلویی دیده می‌شدند و در حاشیه برگزاری راهپیمایی نیز گزیده‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در سفر معظم له به خراسان شمالی توسط فرهنگی اجتماعی سپاه فریدونکنار و روابط عمومی فرمانداری شهرستان تهیه و توزیع شد.

فریدونکناری‌ها خود را به پاس زحمات، رشادت و بصیرت امام راحلشان، خود و نسل‌های گذشته، شهدای منطقه، جانبازان و سرداری که رهبر معظم انقلاب اسلامی به خاطر او شهر فریدونکنار را خطه مبارک خطاب می‌کند و در پیامی علو درجات وی و همه سرداران و شهدای این منطقه که زمانی مجدآرا استاندار فقید استان مازندران نماینده مردم این دیار در مجلس شورای اسلامی بوده را از خداوند یکتا خواستار می‌شود، به خیابان‌های شهر رسانده‌اند و ندای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل و ولایتمداری خود را با آوایی رسا و شیوا به گوش جهانیان برسانند که گویی شهدا را در پیشگاه معبود و ولی امر مسلمین سربلند ساختند.

در این راهپیمایی نیز دانش آموزان فریدونکناری با در دست داشتن پلاکارت‌هایی جنایات امریکا و رژیم منهوس صهیونیستی را محکوم کرده و پرچم این دو کشور را به آتش کشیدند.

* ولایتمداری حرف اول و آخر مردم است

دانش آموزان نیز با در دست داشتن پیام‌های رهبری و فرموده‌های امام خمینی (ره) بر اهمیت این موضوع و گوش به فرمان بودن فرمایشات حضرت آیت الله خامنه ای ولی امر مسمانان جهان تاکید کردند.

امروز فریدونکناری‌ها از شهر و روستاهای این شهرستان آمدند تا با مقتدایشان تجدید بیعت کرده و برای حضور بیش از پیش در صحنه تجدید قوا کنند.

* ولایت مداری مستکبرین را زمین گیر کرد

این روزها ناز شکل‌گیری انقلاب اسلامی ظهور یافت و همه می‌دانیم امام راحل در عصر انزوای دین و زمانی که بردن نام خدا در هیچ مجمع بین‌المللی قابل پذیرش نبوده ظهور قیام کرد اما امروز از ثمرات انقلاب مردم مسلمان ما است که جمهوری ایران اسلامی در سازمان ملل با ذکر نام خداوند باری تعالی و برای ظهور امام زمان نیز به راحتی دعا می‌کند.

امام خمینی (ره) به همه مردم مسلمان و آزادی‌خواه دنیا عزت داده است و امروز ولایت‌پذیری در راستای ادامه همان حرکات بسیار مهم و حائز اهمیت تلقی می‌شود.

ولایت و انقلاب اسلامی حزب الهی را در لبنان ساخت و تربیت کرد که توانست پنجمین لشکر و ارتش دنیا را پس از مقاومت 33 روزه با شکست مواجه کند و حضور مردم موجب شده در همه فتنه‌ها، اتفاقات، ترورها و جنگ این جمهوری اسلامی باشد که سربلند می‌شود.

* سیاست آمریکا برابر ایران تغییر نمی‌کند

فرماندار شهرستان فریدونکنار نیز در حاشیه این راهپیمایی به خبرگزاری فارس گفت: حضور مردم و مسئولان بسیار ارزنده بوده و بار دیگر ولایت مداری‌مان را به اثبات رساندیم.

علی قاسمی با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات در امریکا اظهار داشت: به هر حال سیاست‌های امریکا در برابر جمهوری اسلامی تعیین شده است.

وی افزود: با انتخاب مجدد باراک اوباما و یا انتخاب نامزد جمهوری خواهان در این انتخابات روابط و سیاست‌های این کشور در قبال کشور و ملت ما هیچ تغییری نخواهد کرد.

-----------------------------------

گزارش از خدیجه خبازی کناری

----------------------------------

انتهای پیام/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول