اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فریاد رسای مردم اراک در تظاهرات یوم‌الله 13 آبان

13 آبان آغاز مرگ قدرت پوشالی استکبار جهانی بود

خبرگزاری فارس: تضاهرکنندگان یوم‌الله 13 آبان با فریاد رسا و بلند خود بار دیگر به جهانیان اعلام کردند که قدرت آمریکا، پوشالی و رو به زوال است و تسخیر لانه جاسوسی آغاز مرگ این قدرت توخالی را رقم زد.

13 آبان آغاز مرگ قدرت پوشالی استکبار جهانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک تظاهرات ضد استکباری 12 آبان امروز پس از اقامه نماز جمعه در اراک با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، اساتید دانشگاه، پیر و جوان و زن و مرد با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برگزار شد تا واقعیت تداوم و استمرار مبارزه با استکبار جهانی برای کسانی که فکر می‌کنند این ملت بزرگ خسته شده و یارای مقاومت ندارد، روشن شود.

مبارزه‌ای که آغاز آن برای ملت بزرگ ایران اسلامی پیروزی و حیات را رقم زد و برای استکبار جهانی شروع مرگ تدریجی بود.

13‌ آبان تنها تسخیر لانه جاسوسی نبود، تسخیر اراده‌های خاموشی بود که به باورشان آمد که قدرت آمریکا و استکبار جهانی پوشالی است و علی‌رغم ظاهر وحشتناک و قلدرانه چیزی در چنته ندارند و می‌شود این شیر پیر و ناتوان را همچون ملت ایران که توانست آمریکا را در جهان به خاری بیندازد، به زانو درآورد.

*غرش مرگ بر آمریکا استمرار مبارزه با استکبار است

در بین تظاهرکنندگان، دانشجویی که فریاد مرگ بر آمریکا را از تمام وجودش فریاد می‌زد به خبرنگار ما گفت: غرش مرگ بر آمریکای این جمعیت عظیم نشان از استمرار مبارزه با استکبار دارد.

زهرا حسینی اظهار داشت: تا ظلم و ستم هست مبارزه پایان ندارد و ما به عنوان نسل جدید انقلاب پرچم مبارزه را هرگز زمین نخواهیم گذاشت.

دانشجوی دیگری که با مشت‌های گره کرده خشم خود را به استکبار فریاد می‌زد، گفت: ظاهر آمریکا وحشتناک و قدرتمند است اما ایران اسلامی نشان داد که این قدرت توخالی است و فریاد مرگ بر آمریکا در ایران و خیلی از کشورهای جهان این قدرت پوشالی را به اثبات رسانده است.

سید محمد میرصادقی با اشاره به اینکه قدرت در دست مردم است و هر کس که مردم را با خود داشته باشد قدرتمند به حساب می‌آید، افزود: آمریکا نمی‌تواند در مقابل قدرت مردمی ایستادگی کند، آمریکا شاید سلاح جنگی پیشرفته داشته باشد اما نه تنها مردم جهان بلکه مردم خودشان نیز از این دولت زورگو متنفر هستند و جنبش وال‌استریت نشان از این حقیقت دارد.

*پیام فریاد 13 آبان به جهانیان؛ آمریکا پوشالی است

یکی دیگر از تظاهرکنندگان به خبرنگار ما نزدیک شد و گفت: پیام 13 آبان به جهانیان این است که آمریکا پوشالی و از بین رفتنی است.

حمیدرضا حسینخانی بیان کرد: آمریکا اگر کمی دانایی کند خواهد فهمید که روز زوال و نابودیش فرا رسیده و زمان دیگری برای زورگویی به چند کشور ذلیل، ترسو و جیره‌خوار خود باقی نمانده است و باید سر جایش بنشیند چرا که اگر حاکمان این کشورها هم بخواهند تحت سلطه این قدرت پوشالی بمانند مردم آن‌ها این ستم را نخواهند پذیرفت و همان‌گونه که در بعضی کشورها مردم به پا خواستند و علیه ظلم حاکمان خود قیام کردند آن‌ها هم قطعا این راه با شرافت را ادامه می‌دهند و آن زمان برای آمریکا دیر خواهد بود.

*آمریکا در ظاهر فریبنده خود به عنوان مدافع حقوق بشر به همه کشورها زور می‌گوید

وی ادامه داد: آمریکا باید بداند که دنیا مال یک عده خاصی نیست که تصمیم بگیرند چه چیزی درست است یا چه چیزی درست نیست، چه کسی باید باشد و چه کسی باید برود، چه کشوری می‌تواند از چه چیزی استفاده کند و چه کشوری نمی‌تواند.

وی گفت: آمریکا در ظاهر فریبنده خود به عنوان مدافع حقوق بشر به همه کشورها زور می‌گوید، به بهانه‌های مختلف لشکرکشی می‌کند، کشوری را تحت اشغال در‌آورده و در آنجا به ترور و کشتار مردم می‌پردازد.

این دانشجو تصریح کرد: آمریکا باید دست از این زورگویی‌ها و سیاست‌های تجاوزکارانه بردارد؛ این ترفند‌ها دیگر در بین ملل جهانی جایگاهی ندارد.   

در راهپیمایی امروز مردم اراک و استان مرکزی با فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، 13 آبان ماه، یوم‌الله یوم‌الله، خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است استمرار مبارزه علیه استکبار را به نمایش گذاشتند.

همچنین در پایان این تظاهرات قطعنامه‌ 9 ماده‌ای قرائت شد که در آن بر محاکمه عوامل توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) نیز تاکید شد.

بیداری اسلامی و حفظ وحدت مسلمانان، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل و آمریکا در کشورهای مسلمان خاورمیانه، محکومیت تروریسم و حمایت از فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز ایران از مفاد این قطعنامه بود.

وحدت سه قوه در آستانه انتخابات و تلاش برای عملیاتی کردن سریع اقتصاد مقاومتی، هوشیاری در برابر فتنه‌های دشمنان و تجدید میثاق مجدد با ولایت فقیه از دیگر مواد این قطعنامه بود.

همچنین دانش‌آموزان و دانشجویان دختر و پسر در محل برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه اراک طوماری مبنی بر پشتیبانی خود از ولایت فقیه و مبارزه با استکبار جهانی را به امضاء رساندند.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول