اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت وعنبرآباد در مجلس:

راه 13 آبان توسط ملت ایران ادامه دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: 13 آبان به عنوان یک چراغ هدایت در جامعه اسلامی است و راه را برای جامعه ما روشن کرده و همچنان توسط ملت ایران ادامه دارد.

راه 13 آبان توسط ملت ایران ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، فرج‌الله عارفی ظهر امروز در جمع راهپیمایان 13 آبان شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: 13 آبان به عنوان یک چراغ هدایت در جامعه اسلامی است و راه را برای جامعه ما روشن کرده و این راه همچنان توسط ملت ایران ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در روز 13 آبان سال 57 در تسخیر لانه جاسوسی آن هم در آن زمان سخت نشان از ایمان آنان به اسلام بود، تصریح کرد: 13 آبان ارثیه‌ای برای دانش‌آموزان ایران به جا می‌ماند تا بتوانند از این راه بزرگ در راستای مقابله با استکبار استفاده کنند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسیر ملت ایران در مسیر شهدا قرار دارد و این مسیر در طول انقلاب اسلامی ادامه دارد و اجازه نمی‌دهد که ذره‌ای به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی خللی وارد آید.

عارفی با تأکید بر اینکه خداوند متعال و اهل بیت (ع) به عنوان پشتیبان این ملت و این نظام هستند و ملت نیز با توکل بر خداوند به حرکت خود ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی هر توطئه‌ای علیه این نظام و مردم ایران اسلامی کشیده به برکت خون هزاران شهید و جانباز نقش بر آب شده است.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول