اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا:

13 آبان حق‌طلبی ایران را به جهان اثبات کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه چالش‌های آمریکا با ایران دایمی است، گفت: 13 آبان حق‌طلبی ایران را به جهان اثبات کرد.

13 آبان حق‌طلبی ایران را به جهان اثبات کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی در مراسم راهپیمایی 13 آبان این شهرستان، اظهار کرد: امروز سیلی دشمن‌شکن ملت به استکبار محکم‌تر از گذشته است.

وی با بیان اینکه همواره استکبار در صدد ظلم‌ستیزی، نابودی اسلام و جلوگیری از گسترش آن در جهان است، تصریح کرد: بیداری و بصیرت همگانی شرط موفقیت مسلمانان در نبردهای باطل مستکبران است.

امام جمعه صومعه‌سرا با اشاره به واقعه 13 آبان 57 و اهمیت آن در دوران انقلاب اسلامی اذعان کرد: 13 آبان 57 روز کشتار دانش‌آموزان معترض در دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی بود که در این واقعه بیش از 56 نفر به شهادت رسیدند.

وی، تشکیل 13 آبان را مرهون سه اتفاق مهم خواند و افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی از مهم‌ترین حادثه این روز مهم بوده است.

صدیقی با اشاره به اینکه اهل علم و مطالعه به خوبی از رخدادهای سال‌های 57 و پس از آن باخبر هستند، اضافه کرد: در آن سال‌ها روزگار سختی در دفاع از تمامیت ارضی و حیثیتی بر ملت گذشت.

وی جبهه حق را مدافع ملت و اسلام خواند و گفت: جبهه باطل حتی با تمام قوا و توان نیز هرگز قادر به تسلط بر جبهه حق نیست.

امام جمعه صومعه‌سرا جبهه حق را برگرفته از آرمان‌های الهی دانست و با بیان اینکه چالش آمریکا با ایران دایمی است، ادامه داد: ایران در این چالش راه‌های پر پیچ و خم بسیار همراه با هنجارهای متفاوتی را پشت سر می‌گذارد اما اتحاد و یکرنگی تداوم‌بخش پیروزی‌هاست.

وی 13 آبان را روز اثبات حق‌طلبی ایران نامید و با اشاره به توصیه‌های اخیر رهبری در سفر به خراسان شمالی متذکر شد: پیچ خطرساز ترفندهای دشمنان با همبستگی، همدلی و هم‌پیمانی ملی قابل عبور است.

صدیقی با تاکید بر اینکه کوچک‌ترین اشتباه و غفلت استکبار را یک گام به اهداف شوم خود نزدیک‌تر می‌کند، یادآور شد: این شکوه در حضور و میادین بصیرت زمینه‌ساز دستیابی به موفقیت‌های بیشتر است.

وی به انتخابات آینده ریاست جمهوری کشور اشاره کرد و ادامه داد: بصیرت و آگاهی مردم از اوضاع سیاسی و اجتماعی پیرامون با در نظر گرفتن جبهه باطل دشمنان باید تا دوران انتخابات ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، راهپیمایی روز 13 آبان با حضور باشکوه دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم در سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا برگزار شد.

مردم با مشت‌های گره کرده از خشم و انزجار فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» سر دادند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول