اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بم:

تعطیلات عید غدیر افزایش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بم گفت: افزایش روزهای تعطیل به مناسبت عید سعید غدیر خم باید در دستور کار قرار گیرد و از تعطیلات غیر ضروری کاسته شود.

تعطیلات عید غدیر افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام قاسم دانشی ظهر امروز در خطبه‌های آیین نماز جمعه بم با اشاره به توطئه دشمنان در زمینه اختلاف‌افکنی بین مسئولان اظهار داشت: فرمایش رهبر انقلاب و هشدار به مسئولان در مورد اختلاف‌افکنی بین مسئولان تکلیف همه را روشن کرده است.

وی کشاندن اختلافات توسط برخی مسئولان بین مردم را عملی ناشایست دانست و افزود: دشمنان آماده بهره‌برداری از هر اختلافی هستند و همه مسئولان باید از فرمایشات رهبر انقلاب اطاعت کنند که نشان‌دهنده راه درست است.

دانشی با تبریک عید غدیرخم این عید را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عید مسلمانان به ویژه شیعیان خواند و ابراز داشت: به نظر می‌رسد که باید از تعطیلات غیر ضروری در ایران کاسته و به تعطیلات ویژه این عید بزرگ افزوده شود.

خطیب جمعه بم بر ضرورت نشان دادن محبت اهل بیت (ع) در عمل توسط همگان تاکید کرد و افزود: ما شیعیان از عاشقان اهل بیت (ع) هستیم، اما این عشق و ارادت نباید فقط در حرف باشد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم خراسان شمالی در مورد ارتقا فرهنگ اهل بیت (ع) در خانواده‌ها تصریح کرد: در سطح جامعه شاهد معضلات اجتماعی از جمله طلاق هستیم که این امر به دلیل فاصله گرفتن از فرهنگ قرآنی و اهل بیت (ع) به وجود آمده است.

دانشی با گرامیداشت 13 آبان روز دانش‌آموز این روز را از روزهای تاریخی و فراموش ناشدنی انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: ملت ایران بیش از 30 سال است که در جنگ با امریکا و استکبار جهانی هستند و به فضل الهی ذره‌ای از آرمان‌های امام خمینی (ره) وشهدا کوتاه نیامده و نمی‌آیند.

به گزارش فارس، امروز همزمان با سراسر ایران راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان، دانشجویان و مسئولان محلی از مسجد جامع بم تا میدان امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول