اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 13 آبان

مردم کرمان فریاد اسکتبارستیزی سر دادند

خبرگزاری فارس: مردم سراسر استان کرمان امروز به مناسبت یوم‌الله 13 آبان فریاد استکبارستیزی سر دادند و پشت استکبار را به لرزه در آورند.

مردم کرمان فریاد اسکتبارستیزی سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم سراسر استان کرمان ظهر امروز همزمان با سراسر ایران پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان فریاد استکبارستیزی سر دادند.

مردم شهر کرمان نیز همراه با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی از محل مصلای امام علی (ع) شهر کرمان تا میدان بسیج راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر صهیونیسم بار دیگر انزجار و نفرت خود بر علیه استکبار را اعلام کردند.

گروه‌های رزم‌نواز نیز در مسیر حضور داشتند و با آهنگ‌های حماسی و انقلابی راهپیمایان را همراهی می‌کردند.

در این آیین همچنین بیانیه 13 آبان در 9 بند قرائت شد و راهپیمایان با سردادن شعار الله‌اکبر این بیانیه را تأیید کردند.

حضور چشم‌نواز دانش‌آموزان رفسنجانی در راهپیمایی 13 آبان

همچنین مردم همیشه در صحنه، ولایت‌مدار و شهیدپرور رفسنجان به یاد 13 آبان راهپیمایی کردند.

پس از اقامه نماز جمعه مردم شهیدپرور رفسنجان مسیر مصلای بزرگ امام خامنه‌ای تا میدان شهید صیاد شیرازی را با سردادن شعارهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم راهپیمایی کردند.

حضور دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی در این راهپیمایی چشم‌نواز بود، اینان با صلابت ویژه‌ای در این مراسم حضور یافته بودند و این حضور بیانگر این بود که یاد شهدای دانش‌آموز و دانشجو همیشه در قلب‌هایشان است.

گروهی از دانش‌آموزان بسیجی قبل از ایراد خطبه‌های نماز جمعه با خواندن سرودی در وصف شهدای دانش‌آموز به استقبال اذان ظهر آدینه رفتند.

اعلام انزجار مردم کوهبنان از استکبار

همزمان با فرا رسیدن 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز جمع بسیاری از مسئولان، مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان در مراسم راهپیمایی در کوهبنان شرکت کردند و بار دیگر با لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش با فریادهای مرگ بر امریکا و مرگ بر صهیونیسم نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز داشتند.

اعلام وفاداری مردم زرند به نظام و رهبری در 13 آبان

مراسم راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر ایران در شهرستان زرند نیز برگزار شد، راهپیمایان همراه با امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولان اجرایی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان در این آیین شرکت کردند.

مردم زرند بار دیگر با حضور پرشور در صحنه‌های انقلاب وفاداری خود را به نظام و رهبری ثابت کردند.

موج عظیم دانش‌آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم در حالی که پلاکاردهایی در محکومیت استکبار جهانی در دست داشتند با فریادهای کوبنده مرگ بر امریکا و مرگ بر صهیونیسم و ده‌ها شعار دیگر بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اعلام  داشتند.

راهپیمایان از محل خیابان شهدای محراب تا چهار راه برق شهر زرند را طی کردند و در پایان قطعنامه پایانی توسط یکی از شرکت کنندگان قرائت شد.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول