اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی استان اصفهان:

قیمت‌های اعلامی وزارت صنعت در مورد مواد لبنی یک جانبه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی استان اصفهان گفت: هیچ کاهش قیمتی در زمینه مواد لبنی وجود نداشته و هر چه از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌شود یک طرفه است.

قیمت‌های اعلامی وزارت صنعت در مورد مواد لبنی یک جانبه است

هومان امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در جلسه‌ای که مقرر شده بود در روزهای گذشته در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان برای قیمت‌گذاری مواد لبنی برگزار شود لغو شد و جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر کسی باری به هر جهت شده و کار خود را انجام می‌دهد.

مدیرعامل کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی استان اصفهان با اشاره به خبری مبنی بر کاهش قیمت شیر پاکتی گفت: تاکنون هیچ کاهش قیمتی در زمینه مواد لبنی وجود نداشته و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز آن را بدون حضور اتحادیه‌ها و کارخانه‌ها مطرح کرده است.

وی تاکید کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت اتحادیه‌های لبنی و کارخانه‌‌های صنایع لبنی استان‌های کشور را دور زده و هر چه از طرف این وزارتخانه اعلام می‌شود از طرف این دو نهاد نبوده و تصمیم‌گیری‌ها یک طرفه بوده است.

امیری تصریح کرد: اگر وزارتخانه با کسی صحبت کرده باشد با انجمن لبنی بوده که آن هم تعداد کمی کارخانه در زیرمجموعه خود دارد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه به دنبال جلسه اخیر وزارت صنعت با اتحادیه‌های تولید کننده لبنی که طی آن نامه‌ای به استان‌ها تاکید شده بود هر چه زودتر علوفه‌ ارزان به دامداران تحویل دهند، اظهار کرد: تاکنون چنین اقدامی از طرف اتحادیه‌های دامداری صورت نگرفته است.

مدیرعامل کارخانه‌های فرآورده‌های لبنی استان اصفهان ادامه داد: به علت افزایش صعودی قیمت شیر در حال حاضر شیر خشک در کشور در دسترس بوده تا از صعود قیمت‌ها جلوگیری شود.

وی تاکید کرد: هیچ کاهش قیمتی در زمینه شیر اتفاق نیفتاده است.

امیری اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان نیز هیچ‌گونه توجهی به تشکل‌های استان نمی‌کند.

وی با اشاره به توزیع شیر خشک در کشور گفت: دولت تنها شیر خشک را در انجمن لبنی توزیع کرده و به کارخانه‌هایی که زیرمجموعه انجمن لبنی نیستند و 400 کارخانه‌ای که زیرمجموعه اتحادیه لبنیات کشوری هستند هیچ‌گونه امکاناتی از قبیل توزیع شیر خشک از طرف وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول