اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

نهادهای نظارتی با سودجویان در افزایش قیمت‌ها برخورد کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌آباد گفت: نهادهای نظارتی باید با افراد سودجو که اقدام به افزایش قیمت کالاها می‌کنند، در خرم‌آباد برخورد کنند.

نهادهای نظارتی با سودجویان در افزایش قیمت‌ها برخورد کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی پوری ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان خرم‌آباد خواستار اقدامات و تمهیدات لازم جهت تامین و توزیع کالاهای اساسی در بازار شد.

وی همچنین با تاکید بر تلاش بیشتر مسئولان در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان افزود: براساس بررسی‌های به عمل آمده، هیچگونه کالایی از کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار با کمبود مواجه نبوده و به حد و اندازه کافی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار موجود است.

ولی پوری نظارت بیشتر بر نحوه توزیع و کنترل قیمت‌های اجناس را از جمله عوامل بسیار تاثیرگذار بر سیستم بازار ذکر کرد و گفت: نهادهای نظارتی باید با دقت بیشتر و کار کارشناسی زمینه تخلف افراد سودجود را به حداقل ممکن برسانند.

فرماندار خرم‌آباد از مسئولان صنعت و معدن لرستان، اصناف و تعزیرات حکومتی خواست تا با تشدید نظارت علاوه بر کنترل بازار، وضعیت موجودی انبارهای کالا در شهرستان را بررسی و با احتکار کنندگان اجناس برخورد قانونی کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول