اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استاندار لرستان مطرح شد

تاکید بر ذخیره‌سازی کالاها برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان تاکید کرد: باید تا جایی که می‌شود کالاها را ذخیره‌سازی کرد، زیرا وجود کالای ذخیره به اندازه کافی در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها موثر است.

تاکید بر ذخیره‌سازی کالاها برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده صبح امروز در کمیسیون تنظیم بازار و ستاد هدفمندی یارانه‌ها در لرستان گفت: برای اینکه افراد سودجو نتوانند بر قیمت‌ها اثر بگذارند و به نوعی قیمت‌ها را متفاوت کنند، باید از توان افراد جدید به خصوص رسانه‌ها برای بازرسی از واحدهای صنفی در سطح لرستان استفاده شود.

وی با بیان اینکه قیمت مرغ در لرستان کاهش یافته اما متاسفانه ما شاهد چند نرخی در بین واحدهای صنفی در سطح خرم‌آباد هستیم، افزود: کاهش قیمت‌ها باید مستمر باشد نه مقطعی و این کار با نظارت بیشتر و علمی‌تر امکان‌پذیر است.

دهمرده یادآور شد: باید کارشناسانه روش‌های مقابله با افزایش قیمت‌ها در سطح لرستان تعریف شود.

استاندار لرستان در مورد ذخیره‌سازی کالاها خطاب به دستگاه‌های مربوطه تاکید کرد: تا جای که توان دارید، باید در زمینه ذخیره‌سازی کالاها تلاش کنید، زیرا اگر ما به اندازه کافی کالای ذخیره داشته باشیم، برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها تا حدودی می‌توانیم نقش موثری داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ذخیره‌سازی گوشت مرغ، گندم، جو، سویا، و ....باید تا فرصت در اختیار است انجام شود.

استاندار لرستان از سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خواست از همین الان میوه شب عیدی از جمله سیب و پرتغال را خریداری و ذخیره‌سازی کنند.

وی به بحث آهن‌آلات در لرستان اشاره کرد و گفت: متاسفانه بالا بودن قیمت آهن مشکلاتی را برای مردم لرستان در بحث ساخت و سازها به وجود آورده که باید در این زمینه نیز نظارت بیشتری صورت گیرد.

در ادامه اسحاق طاهری مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص وضعیت مرغداری‌های لرستان گفت: در سطح لرستان 452 مرغداری وجود دارد که از این تعداد 272 مرغداری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول