اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های قزوین:

واقعه غدیر خم تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج اداره‌کل زندان‌های قزوین گفت: واقعه غدیر خم با اهمیت، ارزشمند و تبعیت از ولایت است.

واقعه غدیر خم تبعیت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جشن عید غدیر خم امروز با حضور مددجویان و خانواده‌های آنها در مرکز مراقبت بعد ازخروج اداره‌کل زندان‌های استان قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام حمید حاج‌حسینی رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج اداره‌کل زندان‌های استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: روز عید غدیر خم یکی از روزهای والامقام است و از سوی نبی اکرم (ص) برترین عید مسلمانان لقب گرفته است.

وی عنوان کرد: بی‌شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت‌سازی در تعیین مسیر اسلام داشته و نشانه و رمزی است که از تداوم نبوت خبر داده و تبعیت از ولایت می‌باشد.

حاج‌حسینی به فرمایشات امام خمینی (ره) در رابطه با واقعه غدیر اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری جشن عید غدیر، حفظ این واقعه عظیم تاریخی است و باید در هر زمانی از اصل آن تبعیت کرد.

در ادامه این مراسم مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به اجرای مولود‌خوانی پرداخت و به شرکت‌کنندگانی که دارای نام علی و یا القاب سید بودند، جوایزی اهدا شد.

در پایان این مراسم به شرکت‌کنندگان در مسابقه غدیر خم جوایزی به رسم یادبود اهدا و به سه نفر از منتخبان تسهیلات 5 میلیون ریالی پرداخت شد.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول