اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

سرنوشت مسلمانان در غدیر تعیین شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: سرنوشت مسلمانان و مؤمنان به وسیله خداوند در عید غدیر تعیین شد.

سرنوشت مسلمانان در غدیر تعیین شد

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک عید غدیر اظهار کرد: عید غدیر عیدالله اکبر بوده و عید مؤمنان، شیعیان و ولایت‌مداران است.

وی خاطر نشان کرد: غدیر روز اکمال دین، اتمام نعمت، ابلاغ پیام الهی و اتمام حجت الهی بر مؤمنان است و آخرین پیام وحیانی در عید سعید غدیر خم از طریق آخرین فرستاده خداوند به مردم ابلاغ شد.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه سرنوشت مسلمانان و مؤمنان به وسیله خداوند در عید غدیر تعیین شد گفت: به دلیل آنکه غدیر حاوی نکات مهمی برای سعادت بشر از سوی خالق متعال است، پیامبر اکرم(ص) از مردم خواست پیام غدیر را نسل به نسل منتقل کنند.

وی خاطر نشان کرد: علی(ع) در غدیر معرفی شد تا حکومت انبیا را استمرار دهد و حدود و قوانین الهی را جاویدان کند و چراغ پرفروغ نبوی برای همیشه روشن بماند و در دستان صالح‌ترین افراد قرار گیرد.

موسوی با بیان اینکه حکومت علوی دارای نشانه‌هایی مانند حکومت نبوی است گفت: حکومتی علوی است که عدالت‌مداری، ارزش‌مداری، مهرورزی، حق، حقانیت و فضیلت‌ها در آن جاری باشد و در حقیقت استمرار حکومت پیامبر اکرم(ص) است.

وی ادامه داد: فضائل بر همه چیز در حکومت علوی ترجیح پیدا می‌کند و هر کسی به حقش می‌رسد و ارزش‌های انسانی پاس داشته می‌شود.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان داشت: لازم است در حکومت علوی سطح دانش و بینش مردم نسبت به حقوق، تکالیف و وظایف خودشان افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: با تقویت آموزه‌های توحیدی و معاد زمینه سلامت جامعه فراهم می‌شود و به جامعه سربلند و سرافراز می‌رسیم و جامعه ما الهی، علوی و ولایی می‌شود.

موسوی با اشاره به تعیین ولایت علی(ع) در عید غدیر گفت: با ولایت پیشوای نخست شیعیان توفیق ولایت‌مداری را پیدا کردیم تا راه، روش و سلوک رسول خدا(ص) را به وسیله جانشین وی ادامه دهیم و به وسیله ولایت این امام همام به سرافرازی برسیم.

مدیرکل امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان داشت: باید شاکر عید غدیر و ولایت علی(ع) باشیم و زیر سایه و پرچم وی احکام الهی را در همه مکان‌ها جریان داده و پرچم اسلام را به اهتزاز درآوریم.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول