اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

غدیر تبیین‌کننده منزلت ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: واقعه بزرگ غدیر تبیین‌کننده منزلت ولایت در جامعه است.

غدیر تبیین‌کننده منزلت ولایت است

حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: این عید فرصتی بسیار ارزشمندی برای شیعیان است تا با پی بردن به اوج عظمت ولایت در جامعه زمینه را برای تحقق آموزه‌های اسلامی مهیا کنند.

امام جمعه آوج افزود: دشمنان در صدد این هستند که با ضربه به ولایت، نظام اسلامی را از حرکت متوقف کرده و موجب خفت مسلمانان در جهان شوند.

وی با بیان اینکه هدف از توجه به عید غدیر خم و برپایی مراسم‌ جشن و سرور در این ایام این است که دین الهی در جامعه پیاده شود، عنوان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مردم آن پیرو مکتب امام و ولی فقیه هستند و کسانی که بر خلاف این سنت حرکت کنند، قطعأ توسط ملت مورد بازخواست قرار می‌گیرند.

امام جمعه آوج ادامه داد: روحیه استکبار ستیزی ملت ایران تا به امروز عزت و اقتدار را برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است.

هاشمی با اشاره به ضرورت اتحاد بین مسلمانان بیان کرد: دنیای کفر امروز مقابل مسلمانان قد علم کرده و در حال توهین به مقدسات و ارزش‌های ناب اسلامی هستند و به همین سبب ما وظیفه داریم تا با اتحاد و انسجام زمینه را برای نابودی آنان فراهم کنیم.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول