اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام تویسرکان:

انقلاب اسلامی ایران مولود فلسفه غدیر و ولایت است

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تویسرکان با اشاره به اینکه غدیر حقیقتی زنده در اسلام است، گفت: انقلاب اسلامی ایران مولود فلسفه غدیر و ولایت است.

انقلاب اسلامی ایران مولود فلسفه غدیر و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، تیمور کرمی‌مقدم ظهر امروز در مراسم جشن غدیر کارکنان امداد در سالن اجتماعات این نهاد در شهرستان با تبریک و تهنیت عید ولایت با اشاره به حدیث امام صادق(ع) که روز عید سعید غدیرخم در بین سه عید فطر، قربان و جمعه مانند درخشندگی ماه بر ستارگان است، اظهار داشت: این حدیث مصداق بارز سخن پروردگار در هدیه دادن نعمت‌های بزرگی چون نعمت بزرگ دین مبین اسلام به عنوان ارزنده‌ترین و گرانبها‌ترین نعمت‌ها در روز غدیر با امامت امیرمؤمنان علی (ع) به عنوان ولی امر مسلمین جهان و اتمام حجت با بندگانش است.

وی مناسبت سترگ غدیر را بهترین فرصت برای تجدید‌ میثاق با ولایت فقیه دانست و ابراز کرد: امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست باکفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، ما باید با عزمی راسخ و تبعیت محض از رهنمودهای ایشان در این عید خورشید ولایت بیعت و پیمان خود را تجدید کنیم و در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تویسرکان با تأکید بر اینکه غدیر حقیقتی زنده در اسلام است، گفت: عید خجسته غدیر عید بزرگ و بی‌بدیل الله‌اکبر است و انقلاب اسلامی ایران مولود فلسفه این عید است.

وی افزود: در روز محشر هنگامی که به فرمان پروردگار تمام مردم گرد هم می‌آیند و صراط بر پل دوزخ زده می‌شود تنها کسانی که با ولایت حضرت علی(ع) گذرنامه بیزاری و برائت از جهنم را داشته باشند گذر خواهند کرد.

در پایان این مراسم مدیحه‌سرایی و همنوایی در مدح و عظمت خجسته عید خورشید ولایت و شادباش و تهنیت این روز در سالن اجتماعات با حضور کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تویسرکان انجام شد. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول