اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان:

دانشجویان سپر دفاعی نظام برابر اندیشه‌های غربی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: دانشجویان امروز کشور که ادامه‌دهنده راه فاتحان لانه جاسوسی هستند، سپردفاعی نظام برابر تفکرات غربی را تشکیل می‌دهند.

دانشجویان سپر دفاعی نظام برابر اندیشه‌های غربی هستند

محمد بهرام‌زاده در حاشیه برپایی جشن دانشجویان فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان تاکستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با بیان اینکه جایگاه و نقش غیر قابل انکار دانشجویان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و ظهور تحولات اجتماعی در جنگ تحمیلی بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار کرد: هم در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و تحولات فراگیر آن در نحوه نگاه به موضع دانشگاه و هم در دفاع مقدس و در القای روح آزادی‌خواهی و سلطه ناپذیری ایران اسلامی همواره اقشار دانشجویان تأثیرگذار بوده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان افزود: نقش امروز دانشجویان در ایجاد سپر دفاعی در برابر تهاجم دشمنان به ویژه در عرصه فناوری و جنگ نرم بسیار گسترده و ممتاز است.

وی با بیان اینکه اشاعه فرهنگ مقاومت بسیج دانشجویان در راستای تقویت روحیه استکبار ستیزی آنان باید صورت گیرد، عنوان کرد: فرهنگ واژه‌ای است که مسئولان در تمام رده‌های اجرایی این مهم را باید سرلوحه کار‌های خویش قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان ادامه داد: قطعأ تمام تحولات اولیه و سیر تکوین زندگی انسان‌ها در گرو پایبندی به اصول و مبانی فرهنگی است.

بهرام‌زاده بیان کرد: القای اندیشه ظلم‌ستیزی و همچنین استکبارستیزی به همراه توسعه فرهنگ و اخلاق اسلامی در کنار توسعه علمی و اقتصادی هدف بسیار مهم و عمده محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: روشنگری‌ها و سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری نوید‌بخش تحولات مضاعف و فردایی روشن در توسعه دانش بومی و ترویج فرهنگ اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان با اشاره به اینکه نگاه به قشر‌های دانشجویی باید فراگیر و عمیق باشد، عنوان کرد: در این حوزه توانمندی و ظرفیت بالای مسئولان مورد نیاز است.

بهرام‌زاده ادامه داد: رفع و یا کاهش دغدغه‌ها در بخش دانشجویی نیز نیاز دیگری است که مقدمه پیشرفت و افتخارآفرینی دانشجویان است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول