اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده صدا و سیمای استان قم خبر داد

اهتمام دانشجویان قمی به ساخت فیلم درباره امام هادی(ع)

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده صدا و سیمای استان قم گفت: دانشجویان قمی با ساخت فیلم‌های گوناگون در ارتباط با شخصیت امام هادی (ع) گام نوینی در این عرصه برداشتند.

اهتمام دانشجویان قمی به ساخت فیلم درباره امام هادی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کمال اکبری امروز در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی بخش قم اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش فیلم و فیلم‌نامه با موضوعات شناخت شخصیت امام هادی (ع)، بیداری اسلامی و تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی برگزار شد.

وی افزود: موضوعات اعلام شده برای ارسال آثار به پنجمین جشنواره ملی دانشجویی موضوعات بسیار جدیدی بود که ابتدای امسال مطرح شد.

رئیس دانشکده صدا و سیمای استان قم ادامه داد: تاکنون هیچ اثری برای بزرگداشت مقام امام هادی (ع) ساخته نشده بود که با اعلام این موضوع دانشجویان دانشکده صدا و سیمای استان قم به سرعت دست به کار شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: با وجود اینکه برای این موضوعات ایده و طرحی از قبل وجود نداشت آثار فراوانی توسط دانشجویان ساخته و به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که هر یک از این آثار شگفت‌آور است.

وی به آثار مهم این جشنواره اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه اثری در ارتباط با بزرگداشت امام هادی (ع) وجود نداشت، ساخت فیلم‌های گوناگون برای بزرگداشت مقام امام هادی (ع) از جمله آثار مهم این جشنواره بود.

اکبری با تاکید بر اینکه ساخت فیلم امام هادی (ع) در این جشنواره یک ایده عالی بود اذعان داشت: زمینه تولید آثار در این راستا فراهم شده است و این جشنواره یک شروع برای ساخت فیلم‌های محتوایی در این رابطه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به چگونگی پذیرش دانشجو در این دانشکده پرداخت و گفت: دانشجویانی که در این دانشکده پذیرفته می‌شوند طلبه هستند و پایه 9 حوزه علمیه را به پایان رسانده‌اند و در رشته‌های گوناگون هنری و ارتباطات علوم اجتماعی به تحصیل می‌پردازند.

رئیس دانشکده صدا و سیمای استان قم به اهداف گوناگون این دانشکده اشاره و اظهار کرد: نشر کلام الهی و معارف بر حق شیعیان از اهداف مهم دانشکده صدا و سیمای استان قم است.

وی افزود: دانشکده صدا و سیمای استان قم در تلاش است افرادی را پرورش دهد که به نشر معارف اسلامی اهتمام داشته باشند.

اکبری در ادامه از طراحی و تدوین رشته‌های جدید در این دانشکده خبر داد و گفت: رشته دین و رسانه از جمله رشته‌های جدیدی است که امسال برای نخستین بار ارائه شده و دانشجویان در این رشته به تحصیل می‌پردازند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول