اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون نیاز به خواب‌گاه‌های خودگردان صورت گرفت

اسکان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خوابگاه‌های دولتی

خبرگزاری فارس: دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به اسکان دانشجویان خود در خوابگاه‌های دولتی، بدون نیاز به خوابگاه‌های خودگردان شد.

اسکان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در خوابگاه‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عملیات اسکان تمام دانشجویان واجد شرایط این دانشگاه در خوابگاه‌های دولتی با موفقیت پایان پذیرفت.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت: در عین حال اینکه در تمام دفترچه‌های ثبت‌نام و پذیرش دانشجویان توسط مسئولان تصریح شده که دانشگاه هیچ تعهدی مبنی بر تامین و در اختیارگذاردن خوابگاه به دانشجویان ندارد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام به اسکان تمام دانشجویان واجد شرایط در خوابگاه کرد.

علی احمدی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز تنها دانشگاه علوم پزشکی تیپ یک در سراسر کشور است که به منظور جلوگیری از تحمیل فشار اقتصادی بر دانشجویان، از خوابگاه‌های خودگردان استفاده نکرده و تمام دانشجویان واجد شرایط خود را در خوابگاه‌های دولتی مستقر کرده است.

وی ابراز داشت: در عین تعطیل‌کردن یک واحد خوابگاه استیجاری که سالانه هزینه بسیار گزافی را بر این دانشگاه تحمیل می‌کرد، موفق شدیم تا 480 دانشجوی دختر و 250 دانشجوی پسر را در سایر خوابگاه‌های دولتی اسکان دهیم.

خوابگاه های دولتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در تابستان گذشته با صرف هزینه‌ای افزون بر 5 میلیارد ریال بهسازی و تجهیز شده تا با امکانات بیشتری امکان خدمت‌رسانی به دانشجویان را داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول