اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل هلال‌احمر استان اصفهان:

هلال‌احمر به واسطه جوانان به اهداف خود می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: با بازنگری به اقدامات جمعیت هلال‌احمر مشخص می‌شود، این سازمان به واسطه جوانان به اهداف بلند خود می‌رسد.

هلال‌احمر به واسطه جوانان به اهداف خود می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن مؤمنی صبح امروز در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین مسابقات کشوری رقابت مهر ویژه برادران که در اردوگاه شهید بهشتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم بیست و چهارمین دوره مسابقات رقابت مهر به خوبی برگزار شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با جمع 35 نفری که در این مدت در اردوگاه حاضر شدند و سعی در ایجاد شرایط مناسبی برای برگزاری مسابقات رقابت مهر داشتند، توانسته باشند نقطه نظر سازمان جوانان را برآورد سازند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در بیست و چهارمین دوره مسابقات رقابت مهر پنج رشته برای رقابت میان جوانان جمعیت هلال‌احمر گنجانده شده است، ادامه داد: شاید در گذشته بیش از 20 رشته و بیشتر در زمینه‌های فرهنگی در مسابقات رقابت مهر وجود داشت، اما اکنون تعداد رشته‌ها کاهش‌یافته و به سمت رشته‌های امدادی پیش‌رفته است.

وی با بیان این مطلب افزود: جنبه امدادی در جمعیت هلال‌احمر نه تنها در مسابقات رقابت مهر بلکه در تمامی قسمت‌های این جمعیت و برای کارمندان نیز اتخاذ شده است. 

مؤمنی با بیان اینکه همین جوانان جمعیت هلال‌احمردر بحث زلزله آذربایجان بسیار کارگشا بوده‌اند، تاکید کرد: در واقع با برگزاری مسابقات رقابت مهر، جوانان سازمان را بیشتر به سمت مباحث امدادی سوق دهیم تا همیشه در برابر بلایا آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول