اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با ایران درگیر شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با ایران درگیر شود و این جایگاه مهمی است که برای حفظ آن باید روحیه استکبارستیزی، وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم.

آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با ایران درگیر شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی در دانشگاه پیام نور واحد ساری بیان داشت: 13 آبان و عید غدیر پیام‌های زیادی دارند و روز امامت و روز استکبارستیزی برای مردم بزرگ ایران هستند.

وی با بیان اینکه 13 آبان ایران را به میدان مبارزه و مقاومت تبدیل کرده است، تصریح کرد: دانش‌آموزان با رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب در سال 58 با قدرت و صلابت تمام ابهت آمریکا را از بین بردند.

یوسف‌پور خاطرنشان کرد: آن چیزی که در 33 سال استکبار و استعمار را به ستوه آورده است در اصل جایگاه جدید رهبری در نظام جمهوری اسلامی است و حفظ جایگاه رهبری در هر زمانی تمام استکبار و کاخ‌های استعمار را به لرزه در می‌آورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران افزود: بهترین علم‌ها، داشتن علم با بینش است و دانشجویان و دانش‌آموزان، اساتید و مسئولان باید به این ارزش‌ها و جایگاه آن در کنار علم توجه کنند.

وی با بیان اینکه برای حفظ منابع ملی باید پیشرفت صنعت و تکنولوژی همراه با بینش باشد، خاطرنشان کرد: باید استقلال کشور را در مسائل علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و حفظ رویه مقاومت و استکبارستیزی را که انقلاب از سال 42 شروع کرد حفظ کنیم.

یوسف‌پور گفت: آمریکا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با ایران درگیر شود و باید با ایران کنار بیاید و این جایگاه مهمی است و برای حفظ آن باید روحیه استکبارستیزی، وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران به رمز موفقیت در انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: رمز موفقیت وحدت بود و باید بتوانیم در روز عید غدیر و 13 آبان گفتمان هم‌اندیشی داشته باشیم و این روز منشا هم‌اندیشی باشد.

وی با بیان اینکه باید از روحیه تفرقه و جدایی‌آمیز پرهیز شود، افزود: باید از هم‌ستیزی دور باشیم و کسانی که موضع سیاسی و دینی خود را قبول دارند همدل باشند زیرا انتقاد با تفرقه فرق می‌کند.

یوسف‌پور اذعان داشت: دانشجویان و اساتید باید به خون، فکر و فرهنگ شهیدان و به ویژه شهدای 13 آبان وفادار بمانند.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول