اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران:

رتبه علمی ایران در لیست 10 کشور نخست دست‌یافتنی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت: ایران از نظر علمی جزء کشور اول منطقه و 16 کشور برتر دنیاست که با تدبیر مناسب، جزو 10 کشور اول دنیا قرار خواهد گرفت.

رتبه علمی ایران در لیست 10 کشور نخست دست‌یافتنی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صادقعلی موحدمنش ظهر امروز در مراسم گرمیداشت 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی دانشگاه پیام نور مرکز مازندران بیان داشت: ورود به تحول تاریخی قبل انقلاب و بعد از انقلاب و تحولاتی که در آینده رخ خواهد داد مبتنی بر واقعیت و ارتباط راسخ و جهان‌بینی صریح است که دنیا به سمت آن حرکت می‌کند.

وی افزود: هزاره سوم که تحلیل‌گران غربی پیش‌بینی می‌کردند که قرن رویارویی تمدن غرب با تمدن اسلامی است با نظام اسلامی شکل گرفت و تکامل یافت و زمینه‌ای فراهم شده تا تمدن اسلامی بار دیگر رواج یابد.

موحدمنش به انقلاب سوم اشاره کرد و گفت: دانشجویان و اساتید باید انقلاب علمی و فناوری با رهنمود مقام معظم رهبری را به سرانجام برسانند.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران به مطرح شدن انقلاب اسلامی در دنیا از نظر علمی و فناوری اشاره کرد و افزود: روند پیشرفت علمی فراهم و میسر است و رسیدن به پیشرفت علمی غیرقابل دست یافتنی نیست‌.

وی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند با تلاش و اعتماد به‌نفس و مجاهدت دانشجویان رتبه علمی ایران را ارتقا دهند، گفت: ایران از نظر علمی جزو کشور اول منطقه و 16 کشور برتر دنیاست که با تدبیر مناسب جزء 10 کشور اول دنیا قرار خواهد گرفت.

موحدمنش گفت: می‌توان در سایه علم و فناوری، اهداف ارزشی خود را به تمام دنیا برسانیم و زمینه برای دانشجویان برای برنامه پنجم فراهم است و باید به این خاستگاه برسیم.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران تصریح کرد: امروز تحریم همه‌جانبه وجود دارد و هدف از این فشارها و تحریم‌ها معدوم ساختن ایران از پیشرفت‌های علمی است و دشمنان می‌خواهند این زنجیره وابستگی به آنها ادامه داشته باشد 

وی اذعان داشت: مردم سراسر کشور در روز 13 آبان ندای خود را به جهان خواهد داد و ایران اسلامی برای اهداف نظام مقدس اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری بیکار نخواهد نشست.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول