اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

دوری از آمریکا به نفع ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: آمریکا به دنبال مانع‌تراشی برای توقف پیشرفت جمهوری اسلامی ایران است و به نفع کشور و ملت عزیزمان است که از این سرچشمه فتنه دوری کنند.

دوری از آمریکا به نفع ملت ایران است

حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الامر (عج) استان قزوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون اهمیت یوم‌الله 13 آبان بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی همواره در راستای رهایی از چنگال استکبار جهانی به خصوص آمریکا است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در مراسم یوم‌الله 13 آبان افزود: تقارن سالروز 13 آبان امسال با عید غدیر خم حال و هوای دیگری دارد و در واقع این روز تداوم راه غدیر، سرشار از توحید و بندگی، مبارزه با طاغوت جهانی و دشمنان بشریت است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) تصریح کرد: روز 13 آبان در تاریخ رشادت‌های ملت بزرگ ایران برای همیشه ماندگار خواهد بود و این روز به عنوان یکی از افتخارات بزرگ مردم برای این نظام ثبت شده است و حاکی از سه حادثه مهم است که در همه این حوادث نیز آمریکا یکی از سرچشمه‌های نفاق بوده‌ است.

وی با اشاره به رویداد 13 آبان 44 افزود: در این روز امام خمینی (ره) توسط مأموران رژیم طاغوت بازداشت و پس از انتقال از قم به تهران به ترکیه تبعید شدند که این تبعید در پی اعتراض امام خمینی (ره) به سیاست‌های حکومت پهلوی از جمله تصویب کاپیتولاسیون به وقوع پیوست.

این مقام مسئول در سپاه استان قزوین در ادامه به 13 آبان‌ماه 57 اشاره و یادآور شد: این یوم‌الله به عنوان ننگی دیگر در دولت شریف‌امامی محسوب می‌شود زیرا یادآور کشتار بی‌رحمانه دانش‌آموزان توسط دولت شریف‌امامی است که خیل عظیم دانش‌آموزانی که در روزهای اوج انقلاب اسلامی برای حمایت از انقلاب و امام راحل (ره) در تظاهرات شرکت کردند، به دست عوامل فاسد پهلوی به شهادت رسیدند.

وی همچین با اشاره به حماسه 13 آبان 58 خاطرنشان کرد: سفارتخانه آمریکا تا این روز در ایران فعال و به توطئه‌چینی علیه انقلاب مشغول بود که با این حرکت انقلابی این جاسوس‌خانه نیز برچیده شد.

وی در ادامه با بیان اینکه سفارت کشور آمریکا به لانه جاسوسی علیه ایران تبدیل شده بود، بیان کرد: این سفارت تمام تلاش خود را برای دشمنی با ملت ایران به کار گرفت و در طول حضور خود در ایران با روش‌های مختلف اعم از تماس با سرکردگان گروه‌های ضد انقلاب، ارتباط حمایتی با شبکه‌های کودتا و براندازی در کشور، تأمین مالی گروه‌های تروریستی در غرب و جنوب ایران، انفجار لوله‌های نفتی ایران و ایجاد ناامنی در مناطق کردنشین سعی بر ضربه زدن به بدنه ملت را داشت که در نهایت توسط جمعی از دانشجویان معترض تصرف شد.

وی در ادامه عنوان کرد: حماسه بزرگ ملت ایران و تسخیر لانه جاسوسی در روز 13 آبان و روز دانش‌آموز موضوعی نیست که به سادگی از ذهن‌ها محو شود، چراکه این رخداد بزرگ که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند، ایستادگی در برابر رِژیم زورگویی بود که سال‌ها به چپاول اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشورمان مشغول بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در پایان ضمن معرفی 13 آبان به عنوان روز استکبارستیزی افزود: ملت بزرگ و قهرمان ایران همواره در تلاش است تا از چنگال استکبار جهانی به خصوص کشور آمریکا رهایی یابد و از آنجایی که این کشور و هم‌دستانش از ابتدای انقلاب درصدد هستند تا مانع پیشرفت ملت و انقلاب ایران شوند، به نفع کشور عزیزمان است که از این سرچشمه فتنه دوری کند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول