اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رستگاری پاداش قرار گرفتن در زیر پرچم اهل بیت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: هر کس زیر پرچم اهل بیت علیهم‌السلام قرار گیرد رستگار می‌شود و کسی که از این مسیر فاصله بگیرد، هلاک خواهد شد.

رستگاری پاداش قرار گرفتن در زیر پرچم اهل بیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در دیدار پرسنل ناحیه بسیج دانشجویی این استان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر، اظهار داشت: اراده الهی در عالم هستی حاکم و مشیت الهی بر رفعت جایگاه عظیم ائمه معصومین(ع) قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دشمنان نمی‌توانند با اراده الهی مقابله و نور اهل بیت علیهم‌السلام را خاموش کنند و این مسئله از باورهای مهم شیعه است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به زیارت پرمحتوا و گوهربار جامعه کبیره که از ناحیه حضرت امام هادی (علیه‌السلام) صادر شده است، گفت: یکی از زیارات موثق شیعه، زیارت جامعه کبیره است که هم مرحوم صدوق و طوسی رحمت‌الله علیهم آن را نقل کرده و هم مرحوم علامه مجلسی در مورد آن تعابیر بلند و عمیقی دارد.

نکونام اظهار داشت: اهل معرفت توسل زیادی به این زیارت دارند و به واسطه آن گره مشکلات عدیده‏ای را گشوده‌اند و این زیارت در تمام زیارتگاه‌ها قابل قرائت است.

وی قرائت زیارت جامعه را عامل ارتباط خالصانه با خدا از طریق اهل بیت دانست و گفت: هر کس زیر پرچم اهل بیت علیهم‌السلام قرار گیرد رستگار می‌شود و هر کس فاصله بگیرد هلاک خواهد شد.

در آغاز این دیدار فریدون طاهری مسئول ناحیه مقاومت دانشجویی و حجت‌الاسلام فتاحیان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در این ناحیه با تبریک فرا رسیدن عید الله‌اکبر عید سعید غدیر خم، گزارشی از عملکرد ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی در استان را ارائه کردند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول