اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شمار زیادی از مداحان

همایش بزرگ ذاکران اهل بیت در سرخه برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ مبلغان، ذاکران اهل بیت(ع) و مسئولان هیئات مذهبی با حضور شمار زیادی از مداحان در سرخه برگزار شد.

همایش بزرگ ذاکران اهل بیت در سرخه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سرخه در گردهمایی مبلغان، ذاکران اهل بیت(ع) و مسئولان هیئات مذهبی که در سالن همایش‏های این کانون برگزار شد، گفت: برای انتقال پیام غدیر که تمسک به حلقه ولایت در همه شرایط و همچنین پیام عاشورا که عدم ذلت‏پذیری برابر دشمنان دین است، باید از همه ظرفیت‏ها خصوصاً جایگاه بسیار ارزشمند رسانه بهره برد.

حجت‏الاسلام صادق بخشی هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح کمی و کیفی مناسبت‏های پیش‏رو در دهه ولایت و ایام محرم از جهت تبلیغ، محتوادهی و اثرگذاری ذکر کرد.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی سرخه ضمن تأکید بر اینکه یکی از ابعاد مهم مجالس عزاداری پرداختن به معرفت است، خاطرنشان کرد: همان‏طور که در بُعد معرفتی و سخنرانی برای مستمع تکلیف حاصل می‏شود، باید مداحان کاری کنند که محافل آنها هم صرف احساس‏پروری نبوده بلکه برای مخاطب ایجاد تکلیف کند.

وی تصریح کرد: این کار باعث می‏شود تا نسل جوان و نوجوان برابر هجمه‏های بیرونی و داخلی بیمه شوند.

بخشی در پایان به نذورات مردم در ماه محرم اشاره کرد و گفت: با توافق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تلاش خواهیم کرد تا کمیت و کیفیت اقلام مادی ارتقا بخشیده و در کنار برنج و روغن، قند و خرما نیز در اختیار هیئت‏های مذهبی قرار گیرد.

در پایان این همایش، حاضران به بیان دیدگاه‏ها و برنامه‏های خود پیرامون نحوه جلوگیری از انحرافات در مجالس عزاداری و همچنین نحوه تغذیه فکری مداحان و روحانیان پرداختند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول