اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س):

جشن تکلیف در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) از توفیقات الهی است

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) توفیق بزرگی است که نصیب دانش‌آموزان تازه مکلف شده و در واقع تنها افراد خاصی می‌توانند از این موهبت الهی بهره‌مند شوند.

جشن تکلیف در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) از توفیقات الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در جشن تکلیف پسران نواحی مختلف آموزش و پرورش قم که با عنوان طلیعه بندگی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزانی که در این مراسم شرکت کرده‌اند امروز وارد مرحله‌ای از زندگی خود شدند که باید بار مهم و حساس تکالیف شرعی را به دوش بکشند.

وی افزود: حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) توفیق بزرگی است که نصیب دانش‌آموزان تازه مکلف شده و در واقع تنها افراد خاصی می‌توانند از این موهبت الهی بهره‌مند شوند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه سن تکلیف در واقع ورود انسان به مرحله‌ای است که خداوند اجازه آن را داده است، گفت: شما دانش‌آموزان از امروز این اجازه را یافته‌اید که در جمع مکلفان و افراد بالغ با خداوند به راز و نیاز بپردازید.

وی ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف در آستانه عید سعید غدیر خم که عید ولایت و امامت بوده و برای همه شیعیان اهمیت ویژه‌ای دارد از دیگر توفیقاتی است که نصیب شما شده است.

سعیدی با اشاره به وظایفی که پس از سن بلوغ بر عهده انسان‌ها قرار می‌گیرد گفت: امیدواریم شما دانش‌آموزان که آینده‌سازان این مرز و بوم هستید بتوانید تکالیف خود را به درستی انجام دهید.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول