اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

پدافند غیرعامل در همه استان‌های کشور فعال است

خبرگزاری فارس: معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: اداره‌کل پدافند غیرعامل در همه استان‌های کشور تشکیل شده و در حال فعالیت و برنامه‌ریزی است.

پدافند غیرعامل در همه استان‌های کشور فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اکبر پوررحیم‌ بعد از ظهر امروز در کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل در شهرک صنعتی شهرکرد اظهار داشت: توجه به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با پدافند غیرعامل به خوبی اهمیت این موضوع را برای ما روشن می‎کند.

وی با بیان تعریفی از پدافند غیرعامل، گفت: مجموعه اقدامات غیرمسلحانه که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری و تداوم فعالیت‌های ضروری و در نهایت منجر به ارتقای پایداری ملی شود را پدافند غیرعامل می‌گویند.

پوررحیم، حوزه فناوری را از مهم‌ترین حوزه‌های عرصه پدافند غیرعامل دانست و افزود: این حوزه از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است و می‌تواند به راحتی در سایر حوزه‌های تاثیر بگذارد.

وی افزود: پدافند غیرعامل یکی از ضروری‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌هایی است که باید همه دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف کشور به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه اداره‌کل پدافند غیرعامل در همه استان‌های کشور فعال شده است، تصریح کرد: برهمین اساس با فعال شدن این اداره‌کل در استان‌ها باید شاهد این باشیم که موضوع پدافند غیرعامل در همه دستگاه‌ها و نهادهای کشور به خوبی نهادینه شود.

پوررحیم با بیان اینکه حوزه‌های آسیب‌پذیر کشور در حوزه پدافند غیرعامل شناسایی شده است، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف کشور موارد آسیب‌پذیری خود را شناسایی کرده و تمهیدات لازم را در این راستا در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی از اقدامات خوب و روبه رشد سیاست‌های پدافند غیرعامل در کشور خبر داد و گفت: با بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکیداتی که ایشان در حوزه پدافند غیرعامل داشته‌اند این اقدامات از روند روبه رشدی برخوردار شده است.

پوررحیم با بیان اینکه کشور در زمینه پدافند غیرعامل از آمادگی بالایی برخوردار است، گفت: با همکاری و تعاملی که بین ادارات‌کل پدافند غیرعامل استان‌ها وجود دارد تمهیدات لازم در این راستا تدبیر شده و از آمادگی خوبی برخوردار هستیم.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول