اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارگردان تئاتر:

تئاتر بسیج نیاز به حمایت دارد

خبرگزاری فارس: یک کارگردان تئاتر خوزستان گفت: تئاتر بسیج در استان خوزستان نیازمند حمایت بیشتر است و در این راستا باید کوشید تا از این جشنواره حمایت بیشتری شود.

تئاتر بسیج نیاز به حمایت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمد اذغاب شامگاه پنج شنبه پس از اجرای تئاتر «شب آویزان سکوت» در شوشتر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: جشنواره تئاتر خوزستان نیازمند حمایت بسیار جدی است و به این دلیل باید در این راستا تلاش بیشتری شود.

وی افزود: تئاتر «شب آویزان سکوت» داستان تئاتری است که یک زن و شوهر در صحرایی به بلاتکلیفی می‌خورند و در راه رفتن به عتبات عالیات با میدان مین مواجه می‌شوند و این تئاتر در این فضا حادث می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این تئاتر محصول سه ماه تلاش شبانه روزی است، تأکید کرد: این تئاتر نتیجه تلاش شبانه‌روزی است و تلاش کردیم که این تئاتر به بهترین وجه ممکن به مردم عرضه شود.

وی خاطر نشان کرد: این تئاتر از نوشته‌های خودم است و کارگردانی این کار را نیز خودم برعهده داشته‌ام و زحمات زیاد سه بازیگر این تئاتر باعث شده است تا این اثر قابل ارائه شود.

اذغاب با تاکید بر اینکه 18 سال است در عرصه هنر در حال فعالیت است، افزود: بیش از 18 سال است که در عرصه تئاتر در حال فعالیت هستم و در این سال‌ها 54 اثر بازیگری و 85 اثر کارگردانی کرده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره تئاتر بسیج خوزستان از امروز در شهرستان شوشتر آغاز به کار کرده است و با پنج اثر ارائه شده از چهار شهرستان فردا به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول