اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران:

مانع بیکار شدن حتی یک نفر در شرکت دخانیات خواهیم شد/ صنعت دخانیات 70 درصد سود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: تمام تلاش خود را کرده‎ایم تا حتی یک نفر هم در شرکت دخانیات بیکار نشود.

مانع بیکار شدن حتی یک نفر در شرکت دخانیات خواهیم شد/ صنعت دخانیات 70 درصد سود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان کاظم معتمدی‎فر بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه کارخانه سیگارت‎سازی قرق اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد حتی یک قرارداد فسخ شود و در صورت مشاهده حتما برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه با استراتژی توسعه فضای کسب و کار تلاش خواهیم کرد تمام نیروها را حفظ کنیم خاطر نشان کرد: معتقدیم که باید فرزندان بازنشستگان در شرکت دخانیات استخدام شوند به دلیل اینکه بازسازی نیروی انسانی و رضایت خاطر بازنشستگان را فراهم کنیم و معتقدیم این افراد آموزش‎پذیر، کم‎توقع و کم‎خرج‎تر هستند و در واحدهای تولیدی و نه ستادی آنها را هدایت خواهیم کرد.

صنعت دخانیات یک صنعت سودده است

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به اینکه صنعت دخانیات یک صنعت سود ده است یادآور شد: اگر این صنعت را خوب مدیریت کنیم 60 الی 70 درصد سوددهی دارد ولی اگر با مدیریت خوب نتوانیم نسبت به پرداخت هزینه‎ها کار کنیم نشان می‎دهد که یک جای کار نقص وجود دارد.

معتمدی‎فر با بیان اینکه وضعیت اقتصادی شرکت بسیار خوب است یادآور شد: ماهانه 10ها میلیارد تومان سود نصییب شرکت می‎شود و مشکلی از این بابت نداریم ولی نیروی انسانی مازاد در این صنعت وجود دارد.  

امکان جذب نیروی جدید در شرکت دخانیات فعلا مقدور نیست

وی با بیان اینکه امکان جذب نیروی جدید فعلا مقدور نیست خاطر نشان کرد: سعی خواهیم کرد در حوزه تولید در آینده بتوانیم پذیرای این عزیزان باشیم.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران در خصوص وضعیت کارخانه‎ای که افتتاح شده است متذکر شد: نیروی انسانی شرکت دخانیات حدود 50 درصد بیشتر از نیاز برآوردی است که می‎توان شرکت را با آن اداره کرد.

معتمدی‎فر خاطر نشان کرد: شرکت دخانیات از معدود شرکت‎هایی است که از وضعیت مالی خوبی برخوردار است به گونه‎ای که میزان فروش اکنون به دو برابر رسیده و این به خاطر هوشمندی در اجرا و برنامه‎ریزی بوده است که توانسته‎ایم بسیاری از هزینه‎ها را تبدیل به درآمد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از دخانیات کاملا مخالف هستیم بیان داشت: به دلیل جلوگیری از قاچاق و ایجاد فرصت شغلی مجبور هستیم تا این صنعت را در کشور داشته باشیم و مجبور به واردات دخانیات از کشورهای خارجی نباشیم.

به گفته مدیرعامل شرکت دخانیات ایران؛ مجتمع دخانیات گلستان یکی از بهترین مجتمع‎های دخانیات کشور است.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول