اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فرمان رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس

طرح توسعه مجتمع دخانیات گیلان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طرح توسعه مجتمع دخانیات گیلان با فرمان رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

طرح توسعه مجتمع دخانیات گیلان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پروژه صنعتی گیلان اظهار داشت: طرح توسعه مجتمع دخانیات گیلان با مشارکت یک شرکت ژاپنی با اعتباری بالغ بر 220 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی و 100 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شرکت دخانیات گیلان احداث شده است.

کاظم معتمدی‌فر با بیان اینکه سالانه حدود 13 میلیارد نخ سیگار با افتتاح طرح توسعه مجتمع دخانیات گیلان تولید می‌شود، افزود: این میزان تولید حدود 50 درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: افتتاح طرح توسعه مجتمع دخانیات گیلان برای یک‌هزار و 200 نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با اشاره به اهمیت تولید داخلی، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم مصرف دخانیات در جامعه کاهش یابد.

وی بر جایگزین کردن محصولات دخانی داخلی به جای کالاهای وارداتی و قاچاق در کشور تاکید کرد و گفت: محصولات تولید داخلی قطعاً با نظارت و کنترل دقیق بهداشتی همراه است در حالی که محصولات وارداتی به‌ویژه کالاهای قاچاق به صورت زیرزمینی و غیربهداشتی تولید شده و سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

معتمدی‌فر به رویکرد آینده شرکت دخانیات ایران اشاره کرد و بیان داشت: جهت‌گیری این شرکت در حال حاضر جایگزین کردن کالاهای داخلی به‌جای محصولات قاچاق است.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای بالا بردن آگاهی مردم به منظور کاهش محصولات دخانی و فراهم کردن زمینه مناسب برای صادرات را موثر خواند و خاطرنشان کرد: ایجاد فضای اشتغال برای جوانان گیلانی از برکات افتتاح این پروژه مهم است.

وی با تاکید براینکه جوانان همواره باید از محصولاتی که برای آنها تهدید است شناخت کافی داشته باشند، اذعان داشت: استفاده از محصولات با کیفیت همراه با استاندارد و مجوزهای بهداشتی در بالا بردن سلامت جامعه تاثیرگذار است.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول