اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

تفکر مدرسه‌سازی در بسیاری از نقاط دنیا رواج پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: تفکر و اندیشه مدرسه‌سازی همانند خیرین مدرسه‌ساز کشورمان در بسیاری از نقاط دنیا رواج پیدا کرده است.

تفکر مدرسه‌سازی در بسیاری از نقاط دنیا رواج پیدا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ‌علی‌اکبر شعبانی‌فرد پیش از ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی در اراک اظهار داشت: مشارکت در امر مدرسه‌سازی یکی از بهترین کارهای خیر است که خیران باید در این امر مهم از دیگران سبقت بگیرند.

وی تصریح کرد: آثار و برکات مدرسه‌سازی نه تنها به فرد مدرسه‌ساز بلکه به همه نسل‌‌های آینده وی خواهد رسید.

استاندار مرکزی مدرسه‌سازی را جزو صالحات و باقیات عنوان کرد و ادامه داد: در دین مبین اسلام سفارش فراوانی به انجام کارهای خیر شده و در آیات متعددی به این مهم تاکید شده است که این نشان‌دهنده اهمیت کارهای خیر است.

شعبانی‌فرد گفت: برخی اموال انسان را به سعادت می‌رساند و برخی نیز موجب به هلاکت رسیدن یک فرد می‌شود که می‌طلبد انسان بکوشد اموال خود را در راه سعادت هزینه کند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی نیز در این جشنواره گفت: در حال حاضر یک هزار و 654 خیر حقیقی و حقوقی در این استان وجود دارد که تاکنون 529 طرح در قالب 2 هزار و 391 کلاس درس را احداث و تحویل سیستم آموزشی داده‌اند.

علی فخاری با اشاره به بهره‌برداری از 18 طرح خیرین افزود: هم‌اکنون 31 طرح مدرسه‌سازی توسط خیرین این استان در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی 20 سال است که به صورت مستمر و پیگیر در این راه مقدس فعالیت می‌کنند و تاکنون نیز خدمات بسیاری را ارایه کرده‌اند افزود: انتظار داریم خیرین به ایجاد مدارس در نقاط روستایی و حاشیه‌ای نیز توجه بیشتری داشته باشند.

به گفته رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی خیرین این استان سال گذشته در سیزدهمین جشنواره بیش از 280 میلیارد ریال تعهد کردند. 

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول