اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌غربی:

برای پیشبرد اهداف اختلافات بین مسئولان باید کاهش یابد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی اختلاف‌ها بین مسئولان باید کاهش یابد.

برای پیشبرد اهداف اختلافات بین مسئولان باید کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، فرماندارن و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ائمه جماعت شهرهای مختلف استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان‌غربی انجام شد، اظهار داشت: در حال حاضر فضای خوبی در استان برای خدمت‌رسانی به مردم مهیا است و باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

وی با تاکید بر افزایش و تقویت بصیرت، تصریح کرد: در فتنه سال 88 فرمایشات مقام معظم رهبری چون آیینه زلال بود ولی برخی تکلیف خود را از این منویات درنیافتند.

جلال‌زاده با بیان اینکه باید بصیرت خود را تقویت کنیم، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند ما را در این زمینه کمک کند.

وی با بیان اینکه تمام ما در معرض آزمایش خداوند هستیم، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از این آزمون سربلند و پیروز بیرون آییم.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر حفظ وحدت بین مسئولان، گفت: باید بتوانیم شکاف‌ها را در استان آذربایجان‌غربی به حداقل برسانیم.

جلال‌زاده اعلام کرد: همه مسئولان در اعتلای ایران اسلامی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند و برای این منظور باید اختلاف‌های احتمالی را به حداقل برسانیم.

وی محور و جوهر کلام رهبر نهایتا به امید، نشاط و شادابی ختم می‌شود، اظهار داشت: کلام مقام معظم رهبری نقشه راه برای ما مسئولان است.

جلال‌زاده با تاکید بر همدلی بین مردم و مسئولان، افزود: در چهار ضلع ثبات سیاسی یعنی مشارکت سیاسی، مشروعیت سیاسی، ساخت ونظام و کارآمدی نظام در درجه بالایی قرار داریم.

وی با بیان اینکه باید تا حدی که در توان داریم به مردم خدمت کنیم، تصریح کرد: مردم به عنوان قدرت نظام هستند که باید توجه ویژه‌ای به آنها شود.

جلال‌زاده خاطرنشان کرد: مسئولان باید در راه خدمت به مردم به صورت شبانه‌روزی حاضر شوند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول