اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد

برگزاری برخی کلاس‏های دانشگاه آزاد در پنج‏شنبه‏‌ها به ‏دلیل کمبود استاد

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل وجود یک سری مشکلات از جمله کمبود استاد، هنوز برخی کلاس‏های این دانشگاه روزهای پنج‏شنبه برگزار می‏شود.

برگزاری برخی کلاس‏های دانشگاه آزاد در پنج‏شنبه‏‌ها به ‏دلیل کمبود استاد

صمد مؤمن‏ب‌الله امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه برای برگزاری کلاس‏های درسی در روزهای شنبه تا چهارشنبه اظهار داشت: این مشکل با در نظر گرفتن امکانات قابل رفع است.

وی ادامه داد: بخشی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کارمند هستند و یکی از علائق‏ه‌شان در زمان ثبت‏ نام، تحصیل در روزهای پنج‏شنبه و جمعه با فراغت از فعالیت‏های شغلی روزانه است. 

مؤمن‏ب‌الله اضافه کرد: در حال حاضر، دانشگاه آزاد اسلامی به حد کافی استاد مدرس در اختیار ندارد تا تنها در پنج روز ابتدایی هفته کلاس‏های خود را برگزار کند؛ زیرا بسیاری از اساتید از دانشگاه‏های سراسری و واحدهای مجاور برای تدریس در دانشگاه آزاد حضور پیدا می‏کنند.

رئیس منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پرداختن به خانه و خانواده از جمله امور توصیه‏ شده است؛ حتی دانشجویان متأهل و پا به سن گذاشته که شش روز هفته را به امور شغلی و درسی اختصاص می‏دهند نیز باید دست‏کم یک روز را در کنار خانواده سر کنند.

وی ادامه داد: حرکت نو و ابتکاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلی روزهای پنج‏شنبه، رضایت‏مندی بالایی در این زمینه حاصل کرده و فرصت بیشتری برای کارمندان و اساتید دانشگاه برای حضور در کنار خانواده‌‏هایشان ایجاد شده است.

مؤمن‏ب‌الله درباره ایجاد یک نظام آموزشی کاملاً اسلامی در دانشگاه‏ها و تحکیم بنیان خانواده با برگزاری کلاس‏های دانشگاه آزاد از شنبه تا چهارشنبه و حضور دو روز آخر هفته در کنار خانواده ابراز امیدواری کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ابتدایی آغاز سال تحصیلی جاری از تعطیلی روزهای پنج‏شنبه این دانشگاه خبر داده بود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول