اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه قربان تا غدیر

جشن بزرگ دهه ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن عید سعید غدیر خم جشن بزرگ دهه ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

جشن بزرگ دهه ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم جشن دهه ولایت به منظور تکریم و گرامیداشت دو عید بزرگ شیعیان یعنی قربان تا غدیر عصر امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، حجت‌الاسلام دکتر مجتبی الهیان رئیس منطقه 18 دانشگاه آزاد اسلامی در سخنانی با اشاره به تحریم‌های جهانی علیه ایران و صبر و استقامت جامعه در مقابل کمبود‌ها اظهار کرد: صبر در مشکلات موجود می‌تواند نقطه عطف پیروزی ملت ایران در تحریم‌های جهانی باشد.

وی در ادامه ابعاد مختلف تحریم‌های جهانی علیه ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی که تحریم‌های جهانی علیه ایران اعمال شده است، ملت شریف ایران با تأسی از امام علی(ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تحمل کمبود‌های موجود پیروزی آینده را به جهانیان نشان خواهند داد.

در ادامه این مراسم دکتر غلامعلی قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در سخنانی با تاکید بر اینکه شیعیان باید از زندگی امام علی(ع) درس گرفته و آن را در هر محیطی اجرا کنند، تصریح کرد: از لحاظ اخلاقی و عملی باید در دنیا الگو باشیم که این امر موجب تبلیغ عملی برای شیعه خواهد بود.

وی با اشاره به حدیث نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مبنی بر اینکه پیامبر و علی پدر این امت هستند، اظهار کرد: باید به زندگی سراسر نور و برکت پیامبراکرم(ص) و حضرت علی(ع) با دیدگاهی تازه بنگریم.

در بخشی از این مراسم ذاکران اهل بیت(ع) در مدح حضرت علی(ع) و امام ‌هادی(ع) مدیحه‌سرایی کردند.

برگزاری مسابقات و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های جشن بزرگ دهه ولایت در دانشگاه آزاد اسلامی بود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول